czwartek, 8 stycznia 2015

VS #2

Witam was w kolejnym poście VS !
Teraz posty będę dodawać mniej więcej o tej godzinie,bo muszę się uczyć,a właściwie podciągnąć bo chce na koniec roku (wiem że jeszcze daleko ale...) poprawić 4 czwórki na piątki i kilka piątek na szóstki,ale szóstek nie muszę poprawiać,a kilka ich mam...Przepraszam,że się przechwalam...:(
Przejdę do posta. W dzisiejszym VS występują :
ANNIIA ,Lady Zanetka i lola1501
Zaczniemy od ANNII
Look nazywa się Dziękuje Misiu♥za tego Loo;czka.
Trochę dziwna nazwa,ale nie piszę tu o nazwie...
Look...nie podoba mi się. Przepraszam ♥♥♥
Ja nie noszę takich rzeczy,ale ja nie oceniam w tych postach,jakie ja bym założyła. NIE !!! Nie myślcie tak! Oceniam to co mi się podoba,co do siebie pasuje itd...wiecie o co chodzi...Podobają mi się słuchamki i okulary :)
















Lady Zanetka:

Look nazywa się +"Nigdy nie przestawaj marzyć":)Zmieniłabym spudniczkę i buty.Poza tym to wszystko jest super !
Ja osobiście uwielbiam Lady Zanetkę to moja ulubiona MovieStar,ale nie będę oceniałą pod tym względem,tylko pod względem strojów.Jeśli chodzi o buty to napisałam,zę bym zmieniła,ale chodziło mi o to...wydaje mi się,że to inny odcień fioletu ! Kocham te kapelusze ♥
















lola1501
Look nazywa się Królowa Śniegu. Nie podoba mi się makijaż,ale jeśli chodzi o ubrania to zdjełabym te ohydnie wielkie buty ! Nie wiem jakieś baletki czy coś było by lepsze.Moim zdaniem na MovieStarPlanet jest mały wybór butów,a przynajmiej obcasów...
Wszystko poza tymi butami jest OK !


















Miejsca:
I miejsce zajmuje Lady Zanetka
II miejsce zajmuje lola1501
III miejsce zajmuje ANNIIA. Przepraszam ♥

Oliwia123♥
PS.Skończył mi się VIP :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz