sobota, 31 stycznia 2015

Dni oszczędzania na MovieStarPlanet

Cześć!
Kiedyś robiłam dni oszczędzania na MSP,ale przestałam. Postanowiłam,że je wznowie i się nimi z wami podziele.W dniach oszczędzania chodzi o to,że przez tydzień w miesiącu nic nie kupujemy na MovieStarPlanet,tylko zarabiamy.Nie koniecznie musimy zarabiać.Zarabiać możemy też w kole fortuny. Jeśli ktoś ma ochotę na zarabianie to może:
a) grać w gry
b)chodzić po domach  i pieścić zwierzaki
c) iść do parku dla zwierząt
d)oglądać filmy
e)zapraszać znajomych
f)możecie wykonywać zadania
To na tyle z zarabiania
Grafik :
Zaznaczyłam na czerwono daty zarabiania.

Jeśli ktoś nie widzi to:
Styczeń:
5-11
Luty:
9-15
Marzec:
23-29
Kwiecień:
6-12
Maj:
25-31
Czerwiec:
15-21
Lipiec:
6-19
Sierpień:
17-30
Wrzesień:
7-13
Październik:
12-18
Listopad:
23-29
 Grudzień:
 7-13
Styczeń już minął,więc zacznę/zaczniemy od lutego. Postanowiłam,że w lipcu i w sierpniu będą dwa tygodnie bo to są wakacje.

Podoba wam się ? 
Oszczędzacie ze mną ?

Do zaraz !
Oliwia123♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz