niedziela, 25 stycznia 2015

Moda na MSP - Styl Boysbandów !

Cześć!
Po dłuższum myśleniu postanowiłam,że zrobię tego posta. Mam jeszcze bana na koncie,ale zrobię look'i z mojego drugiego konta.
A oto kilka Boysbandów:
Moi ukochani One Direction














5 seconds of summer :
















Spice Girls:














Ja dzisiaj zrobię stylizację dziewczęcą...

Look I (dla zwykłych użytkowników):

Ten look mi się nie podoba,ale na look dla VIP-a mam owiele lepszy pomysł. Jak to zwykle na MovieStarPlanet nie ma dużego wyboru rzeczy,chyba że dla VIP-ów. Może jestem głupia,ale myślę że MSP byłoby lepsze bez VIP-a. A myślę tak dlatego,że niektóre VIP-y cały czas się chwalą,że nimi są. Myślą,że są lepsi. Niektórych ldzi nie stać na VIP-a. Wolę żeby wszyscy na tej "naszej" grze byli jednakowi. Nieważne,przejdźmy do look'a...
Nie mam nic do dodania,więc przechodzimy do look'a dla VIP-a.















Look II VIP :
Look wyszedł naprawdę dobrze . W dwóch "stylizacjach"dałam takie same włosy,ale te są z pasenkami,czyli dla VIP-a.
Dałam te włosy ponieważ nie miałam pomysłu jakie dać.
Zapychacz
miejsca
bo
nie
mam
co
napisać
o
tym
look'u
Macie
jakiś
pomysł
?







Podobają wam się stroje ?

Oliwia123♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz