poniedziałek, 19 stycznia 2015

Wiadomość do Moderatora

Hej.
Wczoraj napisałam do Moderator062
Moderator062 i wiadomość ode mnie:
                                                    (Naciśnij,aby powiększyć)
Od tej wiadomości minoł 1 dzień i jeszcze nie otrzymałam wiadomości,ale jak mi odpiszę to wam od razu pokaże ! Jak ją znalazłam ? To nie był przypadek ! Już wam wszystko napiszę,a właściwie pokażę...

Stary post MovieStarPlanet:
                                                    (Przepraszam za słabą jakość)
Zaznaczyłam znaczek MovieStarPlanet. Jak zapewne wiecie,nie da się w niego wejść.Zaraz zobaczycie po co to pokazałam.

Stary post MovieStarPlanet:
To nie piszę MovieStarPlanet,znaczy może i piszę,ale jest Moderator062 ! Można na nią nadusić ! Więc weszłam w wiadomości i do niej napisałam tą wiadomość powyżej...
A oto jej profil:
Ma w najlepszych przyjaciołach Moderator031 i jakąś  Lorca. Zaprosiłam tą Lorca do znajomych kilka tygodni temu,ale raczej nie przyjmie. A chciałam jej się trochę podpytać  o Moderatora w jej najlepszych przyjaciołach...

Podobał wam się post ?
Chcecie takich więcej ?
 Napiszcie w komentarzu !
Może jakaś nowa seria ?
Piszcie jakie macię pomysły !!!

Oliwia123♥

2 komentarze:

  1. Witam!
    Zauważyłam na moim konice że kupiłam Star Vipa na rok i go nie dostałam !
    Czy to lag ?! Jakie nie to proszę mi go dać.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Wtam, osoba poprosila mnie o wymiane. Dałam jej czapke drip a ona mi vipa, nie dostalam vipa a ona czapke tak! zablokowala mnie prosze abym odzyskala czapke moja nazwa to putowskalolz

    OdpowiedzUsuń