piątek, 23 stycznia 2015

Look'i - Zwierzęcy styl

Hej
Dzisiaj dodałam tytuł look'ów w nazwie posta,czyli "Zwierzęcy styl".Look'i będą w stylu tak dokładniej Dzikich zwierząt,ponieważ jak wiecie jest,że tak powiem  napiszę temat zwierzęcy na MovieStarPlanet.

Look I "Pantera" :
Nie zabardzo mi się podoba i do tego to są jedyne włosy w tej kolekcji. Look kosztuje 1950 sc. Nie mogłam znaleźć dokładnego koloru pantery więc wybrałam kasztanowy. Jeśli to wogóle jest kasztanowy...Myślę,że te baletki są świetne ! Zawsze szukałam dobrych butów takich jak baletki czy coś takiego i w końcu są !
Opis:
Włosy: Dark Ginger , 700 sc
Płaszcz: Owned, 700 sc
Buty:Zebra Steps , 550 sc














Look II "Żyrafa" :
Podoba mi się ten strój, i to baaardzo.Przed chwilą zobaczyłam,że jednak są trzy pary włosów,a nie jedna.W tym dwie pary dla VIP-ów. Look kosztuje 1925 sc więc moim zdaniem mało.
Opis:
Włosy: Dark Ginger, 700 sc
Sukienka: The Wild Side, 550 sc
Buty: Fierce fashion , 675 sc
















Look I VIP " Tygrys" :
Look kosztuje 1050 sc i 5 diamonds,strasznie mało. To jest jedna z dwóch par włosów dla VIP-ów. Nie któży myślą,że ta sukienka bardziej pasuje jako zebra a nie tygrys,ale jako zebra znalazłam super sukienkę i jak tak sobię myślę to zebra będzie najlepszym dzisiejszym look'iem.
Opis:
Włosy: Thighten Up , 5 diamonds
Sukienka: Superstar Stripez , 500 sc
Buty: Zebra streps , 550 sc.















Look II VIP "Zebra" :
Ten wzór miał być taki jak zebra a nie tak...Ale nie ważne.
Zapychacz
miejsca
bo
nie
mam
co
napisać

Opis:

Włosy:Vanity Tresses , 600sc
Sukienka: Gentle Fluff , 7 diamonds
Buty: Fierce fashion , 675 sc










To tyle na dzisiaj...

Pa ♥
Oliwia123♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz