poniedziałek, 26 stycznia 2015

Pierwszy raz widzę !

Cześć!
Ostatnio,jak jeszcze nie miałam bana to zaóważyłan nową zmianę na MovieStarPlanet. Zanim wam pokaże,to powiem,że jeszcze 21 godzin do końca mojego bana. Już tyle musiałam wytrzymać bez mojego konta ! Ale ja nie jestem uzależniona !
A teraz (chyba) nowa zmiana:
                                                        Kliknij aby powiększyć)
To czarne to nick gracza,którego bym nie podała ! Chyba,że za jej zgodą. Z tego co wiem to kiedyś jak mój znajomy zdobył 6 lv to nie było "tego czegoś". Ale myślę,że ta zmiana jest na +. I dobrze bo niektóre zmiany są bezsensu jak np. zdjęcia. A wiecie dlaczego moim zdaniem zdjęcia ? Ponieważ Moderatorzy mówią/piszą,że mamy nie podawać haseł,swoich danych itd. A tu nagle możemy dawać swoje zdjęcia ! To jest na MovieStarPlanet tak jakbym dawała hasło. Mogę pokazać siebię ! A ta gra miała być bezpieczna. Nie mówie,że nie jest,ale te zdjęcia to MASAKRA !

Przepraszam że posty są "chwilowo" krótkie,ale to dlatego,że,..

  1. Te posty są krótkie do napisania/opisania/opowiedzenia/.
  2. Nie mam swojego konta,a jakbym miała to może bym znalazła jakiś temat na forum czy coś takiego.
Mam nadzieję,że post wam się spodobał.

Oliwia123♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz