sobota, 17 stycznia 2015

Moda na MSP#2-Zimowy Styl

Witam was w drugim poście Moda na MSP.Te posty będą pojawiały się co miesiąc,prawdopodobnie 20,ale dzisiaj pojawił się o trzy dni szybciej,więc postanowiłam,że kolejny będzie 20 stycznia.
W każdym poście Moda na MSP będzie pojawiał się jeden look dla zwykłych użytkowników i jeden dla VIP-ów.
                                                             Zimowy Styl
Look I
Zima na NIEBIESKO !
Nie wiedziałam jakie włosy dodać do tego stroju,ale w końcu wybrałam te.
Wogule nie miałam pomysłu na ten strój,bo jest tylko JEDEN motyw ZIMOWY ! Jeśli się nie myle to było ich więcej. Modzi...USUNELIŚCIE JE ? Cały strój kosztuje 3875 sc
Opis:






















Nie chciało mi się pisać...

Look II (VIP)
                                                                    Zima na NIEBIESKO !
Może ten tekst powyżej jest wkurzający,ale dzisiaj ma tu być ! Ten look podoba mi się bardziej niż ten powyżej.Jak będę VIP-em to go chyba kupie,tylko kupie inne buty. Cały strój kosztuje 2250 sc i 5 diamonds
Opis:






















Do następnego posta !!!

Oliwia123♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz