piątek, 9 stycznia 2015

Look'i

Hej.
Witam was w kolejnym look'owym poście. Zacznę od 2 look'ów dla zwykłych użytkowników.
Look I (Dodam dzisiaj bez cen i nazw...)

Strój kosztuje 2400 sc. Bardzo mi się podoba.
Ta bluzka jest niesamowita. W tym konkursie nie było ani jednej pary butów dla VIP-ów !!! Chciałabym żeby w tej spudniczce możnabyło zmieniać kolor kratki...
Ten strój znalazł się na mojej liście życzeń,tylko zmieniłam spudniczkę.

















Look II


Nie wiedziałam jakiego koloru zrobić ten strój,ale wybrałam ten,czyli liliowy (chyba).
Te buty to najlepsze jakie znalazłam,a są tylko 2 pary !
Look kosztuje 2650 sc,ale jeśli ktoś go chcę to będzie zarabiał...

















Look I VIP
Ten strój jest zadziwiająco piękny ! Kosztuje 2300 sc.
Straaaaaaaasznie mi się podoba !!! Marynarka i buty są dla zwykłych użytkowników. Jak znowu będę VIP-em to go sobie kupie...
Ten kolor...taki niby róż niby fiolet,ale podoba mi się. Trochę za dużo rzeczy mi się podoba :)


















Look II VIP
Ten strój jest doskonały ! Ta zieleń...Mhm...Buty i jeśli się nie myle to naszyjnik są dla zwykłych użytkowników.
Jak widzicie strój kosztuje 1325 sc i 11 diamonds.
Z tego co wiem sukienka kosztuje 5 diamonds a włosy 6.




















A jutro coś o hackerze...

Oliwia123♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz