środa, 14 stycznia 2015

VS #3

Hej.
Zacznę od przeprosin. Przepraszam,że wczoraj nie było posta,ale miałam kare na komputer.
A poza tym to kończą mi się pomysły na posty. Musze coś wymyślić...
W dzisiejszy mVS biorą udział emo_kotek , EmoNisia110 i pierwszy chłopak w moim VS czyli Dirk !
Zacznijmy od emo_kotek

Look jest przepiękny ! Nie nawidzę tych spodni ! Na "wystawie " w sklepie są super,ale nie podoba mi się ,że są takie krótkie. Super zrobiłaś ten kapelusz,bo jeśli widziałam to w sklepie jest bez kokardki,więc pewnie kupiłaś ją oddzielnie. Look nazywa się Outside it starts to pour (po polsku Poza zaczyna wylewać ? Nie czaje). Strój ma 59 love it.
A tak wogóle to dzisiaj byłam na turnieju siatkarskim i zdobyłam brązowy medal. JUPI ! To mój dopiero drugi medal do kolekcji.













EmoNisia110
Mega, super zajebisty ,look. Zdjełabym tylko to coś na rękach i te serca na nogach. Nie lubie tych serc...
Masz szansę na wygraną z takim lookiem.
Look nazywa się ♥Dla mojego narzeczonego Piotrunia♥KC♥.
Po polsku raczej nie musze tłumaczyć.
Look ma dopiero 2 love it.Domyślam się,że pewnie niedawno go zrobiła.
















Dirk
Mi ogólnie podobają się stroje Dirka. Masz świetny styl jak na chłopaka. Ta jego bródka dodaje tego"czegoś" look'om. Look ma nazwę 34 i 34 love it.
Nie wiem co tu dodać...Wyraziłam swoją opinie ? Wyraziłam ! Więc wyniki !



















1 miejsce otrzymuje EmoNisia100
2miejsce ma...Dirk 
3 miejsce należy do emo_kotek,ale i tak twój look był świetny ♥

Oliwia123♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz