czwartek, 15 stycznia 2015

Nowe tło- Snow's up

Hej.
Dzisiaj doszło nowe tło na MovieStarPlanet ! Jak zwyklę będę oceniała wszystko z nowego konkursu.

Tła:

Muszę się poskarżyć,że nie ma tła dla VIP-ów ! Tło nazywa się tak jak konkurs czyli Snow's up.
Kosztuje 350 sc. Tło jest całkiem ciekawe,ale moim zdaniem wogóle nie przydatne.
Oceniam na 7/10 pkt.

Ubrania:









































































Tym razem są trzy strony ubrań. Nie podobają mi się ! Jedyne co mi się podoba to sukienka na drugiej stronie. Z czego ja zrobię jutro look'i ? Ostrzegam,że z tych ubrań mogą wyjść beznadziejnie.
Nie które ubrania się powtarzają.
Oceniam na 5/10 pkt.

Animacje:


Dlaczego animacja w której moja MovieStar kuca z deską się powtarza,ale z innym kolorem deski ? Dlaczego większość animek jest z deską ? Dlaczego ? Dlaczego ? Dlaczego ? Mam tyle pytań ! Ale animacja po 1250 sc jak moja MovieStar się rozpędza...i gleba jest po prostu wielka ! I bardzo droga.
Oceniam na 8/10 pkt.

Cały konkurs otrzymuje 20/30 pkt. Czyli...3

Oliwia123♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz