piątek, 30 stycznia 2015

Prezent ode mnie + Prezent od koleżanki

Cześć!
Pamiętacie jak wam pisałam,że mam zapasowe konto oliwiazawa123 ? Te konto było po to,abym kupowała sobie prezenty z listy życzeń na moje główne konto.
Ostatnio tak zrobiłam i patrzcie co sobie kupiłąm z l.ż. (listy życzeń) :
Starczyło mi tylko na cztery prezenty,a zaraz zobaczycie co to było:
Prezent I : 
Spodnie do mojego najnowszego stroju.























Prezent II :
Buty do spodni powyżej.























Prezent III :
Buty do mojego drugiego najnowszego stroju.






















Zapomniałam zrobić screena do czwartego prezentu,ale to były takie buty jak powyżej,ale inny kolor.

Przejdźmy do prezentu od koleżanki:
Dostałam...
Ta bransoletka była na mojej liście życzeń do stroju,ale usunełam ten strój z listy i przetworzyłam bransoletke,ponieważ nie była mi już potrzebna. PRZEPRASZAM ♥















To prawdopodobnie tyle na dzisiaj,pamiętajcie zagłosować w ankiecie !

Oliwia123♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz