środa, 28 stycznia 2015

VS #5

Cześć!
Przepraszam,ale wczoraj kompletnie zapomniałam o poście "MSP tygodnia",ale zamiast tego posta zrobiłam wiadomość od Lorca,więc mam nadzieję,że nie jesteście źli. Potem jak dodałam tego posta to mi się przypomniało,że jest WTOREK ! Dodałabym kolejnego posta,ale robiłam tło i nie miałam przez to czasu.
W dzisiejszym VS udział biorą: Lolinkassi , Theyla i dreke 88   !!!
Lolinkassi:

Swietny look. Kojarzy mi się trochę z baletnicą. Te skojarzenia...Look nazywa się "Your Tauting Smirk Behind The Glass (228). Po polsku Twój Tauting uśmieszek za szybą...?
Trochę dziwne tłumaczenie...A do tego "Tauting" się nie przetłumaczyło !
Look śliczny. Masz szansę na wygraną !

Theyla:
Trochę się zdziwiłam jak zobaczyłam ten komplet...Look nazywa się "Ale to już było :D".
Bez komentarza...Macie piosenkę pasującą do tej nazwy:
Chciałam dać piosenkę Maryli Rodowicz "Ale to już było",ale coś mi nie wyszło...
Przejdźmy do...
dreke 88

Look nazywa się "817 ♥~Na konkurs ! " Nie chcę mi się dzisiaj pisać.Mam zły dzień,a na dodatek nauczycielka mi groziła ! LOL...

Wyniki
1 miejsce ma Lolinkassi ! GRATULACJE !
2 miejsce zajmuje dreke 88 ! 
3 miejsce otrzymuje Theyla ! Twój look był super,nie przejmuj się.Ubieraj się w to w co się do tego czasu ubierasz,bo jest super ♥

Oliwia123♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz