sobota, 24 stycznia 2015

Dostałam pierwszego bana !

Cześć !
Jak wynika z tytułu posta dostałam pierwszego bana ! Jeszcze nigdy go nie dostałam.Będę grałą na moim zapasowym koncie czyli oliwiazawa123,ale mam tam dopiero 7 lv , bo (może jestem głupia) ,ale on jest do kupowania sobie prezentów na głównym koncie. A etraz zobaczcie za co dostałam bana :
Pewnie nie wiecie o co chodzi ? Miałam ten post o oszustce napisać za kilka dni,ale skoro jest już taka okazja to opowiem wszystko teraz.
Jak niektórzy wiedzą na MovieStarPlanet prawie nikomu nie można ufać. Ja to wiem,ale chciałam się przekonać czy ona jest godna zaufania,dlatego...Ona miała w statusie napisane coś,że jak ktoś da jej unikat to ona da specjalne pozdrowienie. A ja to zrobiłam ! Dałam jej baletki,ale jednego koloru,bo kokardki zrobiłam tego samego koloru. Ona powiedziała,że nie widać kokardek , a jej chodziło o unikat,który jej się spodoba. Ja powiedziałam,że jak nie chcę to niech mi je odda,a ona mi ich nie oddała. Codziennie kiedy była na chacie to pisałam jej "Cześć OSZUSTKO !!! Ale ostatnio się trochę zapędziałam i dodałam "Oddaj moje baletki ty kurwo !. "No i to tak wyszło. Jak pisałam,że ten post o niej ( nie o banie) miał być trochę później to mam zdjęcie jej profilu. Jeśli jesteście ciekawi to na dzisiaj miał być post o Lorca,tej co ma moderatora w znajomych,ponieważ mi powiedziała dlaczego ją ma,ale za 2 dni i 23 godziny dopiero napiszę tego posta.

A oto ona: evelyn1234567890 :
Nienawidzę jej ! Strzeeeeeeszcie się jej !!! Sory za "łby znajomych. A tak wogóle to jestem strasznie wściekła,więc to co teraz napiszę to jest do mojej naj...

Moja najlepsza przyjaciółko...Jestem na ciebię wściekłą ! Czuje się zdradzona przez Ciebię ! Wiem gdzie poszłaś z koleżaneczkami,bo byłam po ciebie. Tak bardzo chciałyśmy się spotkać bo ty się uczysz i nie mamy czasu dla siebie. Chciałaś tutaj pisać,a ja to rozważałam,ale już po wszystkim !
Dzisiaj byłam na turnieju siatkówki (zdobyłam 3 miejsce),a ty to wiedziałaś ! Myślałaś,że wrócę o wiele później. Tak sobię myślę,że specjalnie to zrobiłaś,bo wiedziałaś ,że mnie nie będzie i specjalnie z nimi poszłaś . Przekaż swoim nowym naj,że mają ciebię dla siebie,jak nie dbasz o naszą przyjaźń,a ja staram się jak mogę,to ja już mam to GDZIEŚ !!! Chodźcie sobie do tego McDonalda !
Wiesz,że w szkole nie mam znajomych ba mam popierdoloną klasę,ale kiedy sobie znalazłam dwie przyjaciółki z innej klasy i mam zamiar iść jutro z nimi do McDonalda to ja chociaż ci zaproponowałam czy jak wrócimy do mnie do domu to czy do nas dojdziesz,ale NIE ty mi nawet nie zaproponujesz czy pójdę z wami ! Ach...tak,przecież ty się wstydzisz pokazać z kimś o 2 lata młodszym ! Wolałaś iść z kimś w swoim wieku ! No jasne...Znając życie ,przez tą twoją "naukę" nawet pewnie nie czytasz mojego bloga. Więc jeśli prawdopodobnie tego nie czytasz to mam foch forever ! Czyli na kilka godzin,kilka dni lub kilka tygodni !

Jeśli dotrwaliście do końca,to jesteście wielcy !!!

Oliwia123♥

1 komentarz:

  1. xD To ja ale to nie prawda nic takiego nie było nie bujcie sie mnie xD TO NIE PRAWDA hAHAHAHAHA xD A ty który masz teraz lvl ????? Bo ja 26 ^.^

    OdpowiedzUsuń