środa, 21 stycznia 2015

VS #4

Heja...
Miałam dzisiaj fatalny dzień,przez taką Marcelinę...Jak ja ją nazywam "Marcdupine". Nieważne...Nie będę się teraz wam zwierzać.
W dzisiejszym VS udział bierze SHIN!ee , *Cassandra* i Jasiek11.

SHIN!ee
Nie jest jakiś mega...szał ! Jest dobrze. Look nazywa się 'Namaste! :* i ma 3 love it.
Nie będe pisać czy masz szansę na wygraną czy nie,bo jeszcze nie zobaczyłam look'ów innych uczestników VS.




















*Cassandra*
Nie,nie,nie...! Przepraszam,ale nie ! Niby wszystko jest dopasowane,ale nie nawidzę tej bluzy !
Czy w tym dzisiejszych VS będzie ktoś ładny ? Już się boje co zobaczę u Jaśka11 ! Przepraszam,ale jestem taka zła i muszę się wyżyć krytykująć. Look nazywa się Cass :* i ma 6 love it.
Jeszcze raz NIE i przechodzimy do Jaśka !

















Jasiek11
Ludzie co z wami jest ? Im gorsze osoby z rankingu tym gorsze stroje ! Ja nie wiem nawet kto wygra !
Jasiek.Podoba mi się twój look Driver roll up the partition please ,By ##########,ale ten to jest koszmar.
Ten look nazywa się now I'm sweet like cinnamon,czyli po polsku teraz jestem słodka jak cynamon,ale wydaje mi się że nie "słodka" tylko chodziło o słodki.

















Jakoś wybrałąm zwyciężce...

1 miejsce ma SHIN!ee
2 miejsce otrzymuje Jasiek11
3 miejsce należy do *Cassandra* ♥♥♥ Przepraszam,ale naprawdę mi się twój strój podobał,ale inni byli lepsi.

Oliwia123♥








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz