wtorek, 20 stycznia 2015

MSP tygodnia #7

Hej
Informacja-Moderatorka mi nie odpisałam,ale jej najlepsza przyjaciółka z MovieStarPlanet do mnie napisała i może się od niej czegoś dowiem o Moderatorce.
Przejdźmy do MSP tygodnia...

Artbook:

Podoba mi się ten artbook,ale nie na tyle,żeby dać 10/10 pkt. Myślę,że te zdjęcia owczarka niemieckiego i yorka są mega słodkie,ale moim zdaniem nie są potrzebne. Tło jest spoko,ale równie dobrze wyglądało by inne...chociaż. Nie ! Tło jest dobre ! Nie będę wszystkiego krytykować.Artbook ma 5599 love it
Oceniam na 9/10 pkt.

Look Śnieg na stoku (z konkursu) :

To chyba najleprzy jaki dostałam. Look nazywa się Zima c:. Zrobiła go Carolline<3 dla ! ! ! Alicja ! ! !
Look ma 0 love it.
Nie zabardzo mi się podoba,ale niech już będzie.

Oceniam na 7/10 pkt

















Projekt:

Czy mi się podoba ? Tak sobie. Projekt ma 1 miejsce i 11467 love it. Różowy się ładnie odbija na czarnym, Ja bym tego nie założyła,ale jeśli komuś się podoba...
Oceniam na 8/10 pkt



















Cały konkurs otrzymał 24/30 pkt czyli 4-

Oliwia123♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz