środa, 7 stycznia 2015

MSP tygodnia #6

Hej.
Kolejny post z serii MSP tygodnia...Od czego ja zawsze zaczynam...? Ah...tak...od artbooka !

Artbook:
Artbooka zrobiła Gabriela Kociara. Bardzo mi się podoba,jest strasznie pomysłowy.Ma 45714 love it it i 3859 komentarzy.
Oceniam na 9/10 pkt,odjełam 1 pkt za ten czarny kwadracik w prawym dolnym roku.

Look, Konkurs Magiczne Kucyki Postanowiłam,że dodam zrobiony look przezemnie.

Zmieniłabym buty,ale to były jedyne.To była chyba jedyna sukienka która mi się podoba. Te ogonki,rogi jednorożca
to jakaś MA-SA-KRA !!! Projekt należy do oliwiazawadzka123 :P
Oceniam na 8/10 pkt bo te buty...koszmar,dodam ten strój na listę życzeń.


















Projekt:

Nie,nie i jeszcze raz nie !!! Ja bym tego nie założyła! Projekt ma 259 love it i należy do gabi70000.
Oceniam na 3/10 pkt.Przepraszam gabi...




















Cały konkurs otrzymał 20/30 pkt,czyli...trudno mi określić...3

Oliwia123♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz