wtorek, 27 stycznia 2015

Odblokowali mi konto+Wiadomość od Lorca !

Cześć!
W końcu mi odblokowali konto ! Więc mogę wam w końcu pokazać co mi napisała Lorca. Jeśli ktoś zapomniał to Lorca ma w najlepszych przyjaciołach Moderatora.
A oto zdjęcia z naszej rozmowy:
Jeśli ktoś nie wierzy to dam przy okazji jej zdjęcie:












































Z tego co widać to bardzo dużo osób jej się o to pyta. Na początku myślałam,że w poście od MSP była pierwsza i ją jakiś Moderator zaprosił (wiem to głupie i nie ma sensu). Ale nigdy nie widziałam i nigdy bym się nie spodziewała,że pozna ją w chatroomie i nie wiedziałam,że tam będzie Moderator !

Przepraszam,że post krótki,ale mam nadzieję,że wam się spodobał.

PS. Ide robić nowe tło na bloga,ale was o tym zawiadomie.

Oliwia123♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz