sobota, 11 kwietnia 2015

WWF- Ratujmy zwierzęta !

Cześć!
To już 2 post tego typu,ale postanowiłam go zrobić ponownie,ponieważ jest nowa akcja "Godzina Morświna" :
























Pomożecie,podpisując apel :























Wystarczy,że napiszecie Imie,Nazwisko, E-mail, Miasto i Telefon lub wpłacicie jakąś sumę :

 Możecie tutaj wpłacić sumę,żeby pomóc Morświną, Foką, Niedźwiedzią, Rysią, Tygrysą lub Wilką.

WARTO POMAGAĆ !

A oto ile zwierząt pozostało z danego gatunku :
MORŚWIN :



FOKA :
NIEDŹWIEDŹ :
RYŚ :
TYGRYS :
WILK :
POMAGAĆ MOŻESZ DZIĘKI :

-Adoptować zwierzę - czyli wpłacenie pieniędzy
- Przekazać darowiznę- czyli wpłacenie pieniędzy
- Podpisać apel "Godzina Morświna"
LUB :

Ja już wsptawiłam stronę na facebook i Podpisałam apel. Teraz wasza kolej.
Nie pozwulmy aby zwierzęta wygineły.


(TO JEST SKOPIOWANE)

Mam nadzieje,że to przemyślicie i pomożecie.
http://www.wwf.pl/
http://www.godzinadlaziemi.pl/#podpisz-apel

Pozdrawiam
Oliwia123♥

1 komentarz:

  1. Zaimponiwałaś mi w tym pości, jesteś super wrażliwą osobą. Warto brać z Ciebie przykład :)

    OdpowiedzUsuń