czwartek, 23 kwietnia 2015

Nowe tło!

Hejcia!
Przyszło nowe tło,które jak zwykle ocenię. Mam nadzieje,że nie możecie się doczekać.
Zaczynamy!

Tło:
Tło jest bardziej na lato niż na wiosnę,ale i tak mi się podoba. Spodziewam się sukienek,ale to się okaże. Na tle jest ukazane jezioro,plaża,palmy,budka,kosz i samochód. Tło jest dla VIP a dla zwykłych użytkowników jest takie same tylko jaśniejsze. Przepraszam,że cały czas piszę "tło" mam nadzieje,że wam to aż tak nie przeszkadza. Tło (krajobraz) nazywa się "Sports Deluxe Sunset i kosztuje tylko 400 sc.
Oceniam na 10/10 pkt

Ubrania:




Ubrania mi się podobają,ale nie ma sukienek! Kolekcja sportowa. Jak zwykle są powtórki,bez nich nie istnieje MSP.
Oceniam na 7/10 pkt

Animacje:
Tło wiosenne,kolekcja sportowa,animację jeszcze inne...Ja tego nie ogarniam!
Oceniam na 7/10 pkt

Cały konkurs otrzymał 24/30 pkt

                          OCENIANIE ANIMACJI!!!

Animacja I:
Moja MovieStar jest na rolkach,jeździ i robi jakieś "wygibasy". Kosztuje 850 sc i nazywa się "Roller Chic",czyli po polsku "Wałek Chic". Drugie słowo się nie przetłumaczyło.
Oceniam na 7/10 pkt



















Animacja II:
MovieStar siedzi na rowerze i żuje gumę. Animacja bardzo mi się podoba! Nazywa się Chopper Bike,czyli  Chopper rower i znowu się nie przetłumaczyło słowo. Jak ja tego nie nawidzę! Animka kosztuje 700 sc
Oceniam na 10/10 pkt



















Animacja III:
MovieStar gra w koszykówkę,trafia do kosza i się na nim uwiesza. Ucieło mi połowę animacji za co szczerze przepraszam. Animka nazywa się Super Dunk,czyli Super Dunk. I znowu się nie przetłumaczyło. Kosztuje tylko 5 diamonds.
Oceniam na 9/10 pkt


















Animacja IV:
Samochód się trzęsie a moja MovieStar na nim siedzi. Juhu...Ale zabawa...:P A co zrobiła MovieStar? Mrugneła! Animacja nazywa się Lowrider Bounce. Dalej nie będę tłumaczyć bo tłumacz się zepsuł. Animacja kosztuje 1000 sc.
Oceniam na 8/10 pkt


















Animacja V:
MovieStar tańczy,ale nie za ładnie.
Kosztuje tylko 600 sc i nazywa się Spinning ma' movies.
Oceniam na 6/10 pkt





















Animacja VI:
Moja MovieStar siedzi na...zjeżdżalni (?)
Animacja nazywa się Street Style Chill i kosztuje 600 sc.
Oceniam na 10/10 pkt





















Animacja VII:
Moja MovieStar podnisi ciężary. Animacja mi się za bardzo nie podoba. Nazywa się Working Out i kosztuje 450 sc
Oceniam na 6/10 pkt




















Cały konkurs otrzymał  56/70 pkt

Pozdrawiam
Oliwia123♥

1 komentarz: