poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Moda na MSP - Moda na Cztery łapy !

Cześć!
Bardzo długo zastanawiałam się nad tematem posta,ale w końcu wybrałam modę na MSP. Chyba długo jej nie było,prawda? Dzisiejszy temat to Cztery łapy!

Look I:
Mamy tutaj łaciatą masakrę. Dlaczego look'i wychodzą mi coraz gorzej ?! Może to przez ubrania. Następny musi być lepszy. Cały look kosztuje 2250 sc. Wzorowałam się na...nie wiem. Pantera może tygrys? Jakieś dzikie zwierze. Bardzo podobają mi się te włosy. Wydaje się jakby były rozwiane.
Look składa się z 4 rzeczy:

  • Włosy
  • Płaszcz
  • Buty
  • Tatuaż
Pewnie nie wydać tatuażu,ale jest on na puliku i jest w kształcie łapki.

Rzeczy użyte w look'u:

Włosy: Frizzy White, 675 sc
Płaszcz: Owned, 700 sc
Buty:  Zebra Steps, 550 sc
Tatuaż: Paw signature, 325 sc



Look VIP I:
Na kim się wzorowałam to dowiecie się jak dojdziecie do końca...Jakaś ja tajemnicza!
Look zdecydowanie lepszy od poprzedniego. Może bym go kupiła,ale niestety jest dla VIP-ów. Kosztuje 1400 sc i 8 diamonds. A co w tym look'u jest zwierzęcego? Futro. Look składa się z 3 rzeczy :

  • Włosy
  • Sukienka
  • Buty
Rzeczy użyte w look'u:

Włosy:Glamorous Bangs, 650 sc
Sukienka: Fancy Fake Fur, 8 diamonds
Buty: Midnight Dance, 750 sc








Na kim się mój móżdżek wzorował ? :
To już jest koniec...Nie ma już nic...Już post skończony...Mogę sobie iść!
Tak mnie kusiło żeby to napisać

Pozdrawiam
Oliwia123♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz