wtorek, 14 kwietnia 2015

MSP tygodnia #16

Cześć!
Przygotowałam dla was kolejne nowości tygodnia. Zaczynamy od artbook'a.

Artbook :

"Jeśli potrafisz to przeczytać w 10 sek. kliknij love it zobaczymy ile nas tu jest". Do teraz nie wiem jak ona to napisała do góry nogami ? Jeśli można obracać napisy to już wiem jak to jest zrobione. Całość mi się podoba. Bardzo pomysłowy look. A kto go zrobił ? Zrobiła go 2Gawron2. Artbook ma 3488 love it i 981 komentarzy. 2Gawron2 zarobiła 11082 fame.
Artbook oceniam na 10/10 pkt

Look "Wiosenne Marzenia" :
Jak ja tego nie rozumiem. Na co użytkownicy zgłaszają byle jakie look'i do konkursu,nie angażując się w to? Żeby je pokazać,a może się popisać? Przechodze do oceniania look'a. Podoba mi się,ale zdjełabym te okulary i tą bransoletkę. Jeśli chodzi o buty to z czarnego zmieniłabym ich kolor na granatowy,aby pasowały do innych rzeczy w look'u.
Look oceniam na 6/10 pkt

Projekt:

Ta sukienka mi się bardzo podoba. Ma ona 675 love it i jak widzicie jest ona na pierwszym miejscu w TOP. Projekt zrobiła Sloneczkoo999.
Oceniam na 9/10 pkt

Myślę,że post wam się spodobał. Pamiętajcie. Konkurs na redaktora trwa jeszcze 6 dni !

Pozdrawiam
Oliwia123♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz