niedziela, 12 kwietnia 2015

Jak zrobić przezroczysty nagłówek na bloga ? - Poradnik

Cześć!
Postanowiam,że dzisiaj dodam nowy poradnik. Tym razem jak dodać przezroczysty nagłówek na bloga. Myślę,że wam się przyda. Bo czy nie było tak,że zakładacie bloga i nie wiecie jak zrobić taką rzecz ? U mnie było...!

Zaczynamy ! 

Najpierw logujemy się na swoim koncie na MovieStarPlanet i robimy artbooka z takimi MovieStar z jakimi chcemy. Możecie również dodać jakieś animację. Oto mój artbook :


Potem robimy screena,czyli zrzut ekranu. Dla osób,które nie wiedzą jak to zrobić oto zdjęcie :

Gdy już zrobicie screena to wchodzicie w paint i wciskacie "ctrl + v, lub przycisk myszy i wklej.
Jak już mamy zrobiony zrzut ekranu to przycinamy go tak,żeby było widać tylko MovieStar i tło (tak jak u mnie powyżej),pokaże jeszcze raz,to ma tak wyglądać :

Gdy już wszystko zrobiliście,to zapisujecie i wchodzicie na stronę Sumo Paint. Zjeżdżacie na sam dół i pojawi wam się takie coś :


Jest włączony język angielski,więc zmieniamy na polski :


Gdy zmienimy język na polski to robimy "plik","otwórz z mojego komputera". A teraz jak ma to wyglądać :


Gdy już naciśniemy na "Otwórz z Mojego Komputera" to wybieramy swój artbook :

Jak załaduje nam sie plik,to zaciskamy na taką różdżkę :

Przepraszam za słabą jakość ! Gdy ją naciśniemy to naciskamy na naszą MovieStar i naduszamy "Del",potem naciskamy na tło i robimy "delete". Powinno to wyglądać tak :

 Jak widzicie zostało kilka białych miejsc,więc powtarzamy tę czynność,tyle,że różdżką naciskamy na białe miejsce i "delete" :


Gdy już usuneliśmy tło z nagłówka to czas na napis ! Szukamy ikonki "T" :

Przepraszam za słabą jakość !  Jeśli już znaleźliśmy tę ikonę to klikamy byle gdzie na nagłówku i piszemy co chcemy ja napiszę " Bananowo Truskawkowe MSP" :

Jeśli chcemy,aby nasz napis był większy,mniejszy lub inaczej położony klikamy "Przekształć tekst" :

Ponownie przepraszam za słabą jakość. Teraz czas na dekorację nagłówka. Robimy warstwa-efekty warstwy-obrys :

Gdy naciśniemy Obrys pojawi nam się okienko. Trzeba będzie wybrać kolor i rozmiar. Polecam biały:


Do tej pory to powinno tak wyglądać :
Zawsze dodaje jeszcze poświatę zewnętrzną :

Gdy naciśniemy na "Poświata zewnętrzna" wyskoczy nam okienko,polecam zrobić takie ustawienia jak na poniższym obrazku :

Do poświaty zewnętrznej można wybrać kolor jaki chcecie. Ja wybrałam czarny. Teraz czas zapisać nasz nagłówek robimy plik- zapisz na dysku twardym... :

PAMIĘTAJCIE,ŻE ABY DODAĆ NAGŁÓWEK NA BLOGA MUSICIE ZROBIĆ SZABLON REWELACJA !

A oto efekt końcowy :


Mam nadzieje,że wam się podoba i,że poradnik był przydatny

Pozdrawiam
Oliwia123♥



4 komentarze:

  1. Ciekawy blog! Mój to podbijemy-msp.blogspot.com ale tam nie wchodź nic tam jeszcze nie ma :)
    ~LolkaaaXD

    Zaproś :^^

    OdpowiedzUsuń
  2. mogłabyś polecić mój blog? olenka-i-wika.blogspot.com . proszeee

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog! Zyskałaś stałą czytelniczkę :)! Bardzo ładny nagłówek.
    Pozdrawiam, Anielline!
    PS Mogę Ci zrobić logo?

    OdpowiedzUsuń
  4. gdzie jest przekształcić cośtam?

    OdpowiedzUsuń