wtorek, 21 kwietnia 2015

VS #14

Cześć!
To już 13 VS a ja przygotowałam dla was kolejne MovieStar do ocenienia!

Udział biorą JULKA KOKAKOLA, !!!!!DZIUNIA!!!!!, kasia2877.

JULKA KOKAKOLA:
Look mi się podoba. Taki electro. Myślę,że to tak właśnie miało wyjść. Jedyne czego bym się pozbyła to bransoletki i tatuaż na twarzy. Gdybym zobaczyła taką MovieStar w grze to od razu bym wiedziałam,że ma duży level i jest popularna. Tak właśnie miałam z liza okej. Spotkałam ją w Quiz. Co za zbirg okolocznośći.

!!!!!DZIUNIA!!!!! :
W kolejnym look'u jest ta sukienka,czy ona jest taka popularna? Tym razem komplet jest różowy. Jak zwykle nie obejdzie się bez tatuaży,które bym zdjeła. Niebieska skóra to coś strasznego,gdyby !!!!!DZIUNIA!!!!! ją zmieniła od razu MovieStar wyglądałaby inaczej. Bardziej...ładnie,ale ja nie oceniam koloru skóry tylko ubrania,więc zobaczymy co z tego wyniknie!

kasia2877:

Nie ma tatuaży i tej sukienki. O to właśnie chodziło,ale i tak jest coś co bym zdjeła a mianowicie bransoletkę i okulary. Strój jest czarno-biały a myślę,że chyba każdy wie,że to są najbardziej dopasowane kolory.

MIEJSCA!
1 MIEJSCE MA JULKA KOKAKOLA
2 MIEJSCE OTRZYMUJE kasia2877
3 MIEJSCE DOSTAJE !!!!!DZIUNIA!!!!! PRZEPRASZAM ♥

Dzisiaj wychodzi gazeta MSP! Kto kupuje ?

Pozdrawiam
Oliwia123♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz