środa, 22 kwietnia 2015

Coś o unikatach

Cześć!
Dzisiaj powiem wam co nie coś o unikatach.

Co to są unikaty? 

Unikaty, to już z pewnością znane Wam bardzo dobrze, rzeczy usunięte ze sklepu. Są ładne, stare i popularne! Jednak mała ilość, naszej "społeczności" je posiada.Są to przede wszystkim animacje, ubrania, tła oraz przedmioty. 

Jak wyglądają unikaty?

Możecie je zobaczyć między innymi u mnie w szafie. Ale bardzo, ale to bardzo dużo mają unikatów konta z 2011 roku.Ale teraz wam przedstawię parę unikatów;




Co to są tygodnie unikatów?

Tygonie unikatów - na razie odbyły się dwa takie tygodnie, opisane są one poniżej. Były to dwa tygodnie, w których MovieStar wydały rekordową ilość starcoins. Wszyscy chcieli mieć ich jak najwięcej.

Pierwszy tydzień

Pierwszy tydzień trwał podczas konkursu Rockin' Retro - właściwie nic nowego się nie pojawiło podczas tego konkursu. W tym czasie można było zakupić niektóre z unikatów, a były one w zaskakująco niskiej cenie. Po zakończeniu tygodnia unikatów, te ponownie zniknęły ze sklepów, jednak nie zniknęły z szaf właścicieli. Moderatorzy zapowiadali, że to nie jest ostatni taki tydzień.

Drugi tydzień

Tydzień ten powtórzył się też w 2014 roku. Nazywa się Retro Rarez. Trwał on od 18 września do 25 września. Pierwszy tydzień unikatów różni się od tego z 2014 tym, że podczas tygodnia unikatów z 2014r. Przywrócona więcej unikatów, a co najważniejsze- jest więcej tych rzadszych, na przykład serduszko które jest jednym z najrzadszych unikatów na całym MSP. Ale wbrew oczekiwaniom niektórych Movie, nie pojawił się wąż na nogę.

Kilka Ciekawostek o unikatach:
  • Jak dodałeś jakieś unikaty do listy życzeń, to po zniknięciu ze sklepów, już ich tam nie ma.
  • Wiele osób tworzyło filmy, by zarobić na unikaty.
  • Moderatorzy usunęli unikaty bo miały błędy i były niedopracowanie, ale się okazało, że gracze je chcą.
Ja kiedyś byłam taka głupia,że pozbyłam się pięciu unikatach. A co głupia Oliwia z nimi zrobiła? PRZETWOŻYŁA!

Oto moje obecne unikaty:
                                       Ta spódniczka to podobno unikat,ale nie jestem do końca pewna


 Mi jakoś nie zależy na unikatach,dlatego mam tylką tą sukienkę i spódniczkę. A oddałam spódniczkę,buty,bluzkę,płaszcz,sukienkę i włosy. Teraz tego żałuje...

Myślę,że post był dosyć ciekawy

Pozdrawiam
Oliwia123♥
PS.Przeczytajcie i zobaczcie (niżej)




GROZI IM WYGINIĘCIE ! :





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz