piątek, 10 kwietnia 2015

Look'i

Cześć!
Dzisiaj mam zły dzień,więc przepraszam jeśli post będzie tak samo beznadziejny. Przygotowałam dla was look'i.

Look I :
Look mi się nawet podoba. Nie ma dużego wyboru w nowych ubraniach,ale wyszło dobrze. Długo zastanawiałam się czy dać ten naszyjnik,ale jednak dałam. On dodaje temu look'owi tego dziwnego "uroku". To są jedyne włosy jakie są dla zwykłych użytkowników,dlatego pojawią się również w następnym komplecie. Bardzo mi się spodobały te buty,takie "kowbojskie".  Cały look kosztuje 2875 sc

Rzeczy użyte w look'u:

Włosy: Less is more, 650 sc
Bluzka: Spring darling, 750 sc
Spódnica: Floral Wonder, 475 sc
Buty: Dusty pink, 625 sc
Naszyjnik: Boho Dreaming, 375 sc









Look II :
Ten look miał przypominać wiosnę,plażę i trochę lata.
Chciałam,żeby był taki "lekki". Myślę,że jest taki nawet,nawet. Nie jest idealny...
Zastanawiałam się nad jego kupnem,ale raczej go nie kupuje...A może kupie,ale w innym kolorze ? Cały look kosztuje 2075 sc

Rzeczy użyte w look'u:

Włosy: Less is more, 650 sc
Sukienka: Summer sky, 500 sc
Buty: Pretty Ballerina, 550 sc
Okulary: Spring View, 375 sc











Look VIP I :

Look mi się podoba. Kosztuje 1750 sc i 9 diamonds. Dla niektórych aż. Dla niektórych tylko. Strój jest czarno-biały.

Rzeczy użyte w look'u:

Włosy: Spring Girl, 600 sc
Sukienka: Spring Dream, 9 diamonds
Buty: Laced up, 850 sc
Wianek: Wild Flowers, 300 sc















Look VIP II :
YYY...Dziwnie wygląda ten look. Nie było spodni dla VIP tylko "to",więc nie miałam wyjścia no i musiałam to coś założyć.

Rzeczy użyte w look'u : 

Włosy: Blody Beautifull, 6 diamonds
Bluzka: Kimono jou, 600 sc
Spódnica: Pink Dreaming, 700 sc
Buty: Laced up, 850 sc (?)














Mam nadzieje,że look'i wam się spodobały.
Czekam na komentarze z logami.

Pa
Oliwia123♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz