środa, 15 kwietnia 2015

VS #13

Cześć!
Postanowiłam,że do dzisiejszego VS wybiorę Agee100, Kellow, Maja25239.

Agee100:
Look mi się nawet podoba. To nie mój styl,więc może dlatego on do mnie do końca nie przemawia...Te włosy mają inną grafikę,więc to albo unimaty,albo te starsze włosy co jeszczezostały w sklepach. Nie potrzebnie są tutaj te tatuaże.

Kellow:
Wydaje mi się,że Kellow już była w VS...
Ogólnie to mi się podoba,ale zdjełabym ten tatuaż na nogę. Co tu jeszcze dodać? Ah...Ładne buty ! Chyba nie widziałam ich jeszcze w sklepie.

Maja25239:

Bardzo ładny,wiosenny look. Tej bluzki nigdy nie widziałam,a gdybym miałabym ją dobrać do jakiegoś kompletu to napewno nie wyszedłby mi tak ładnie! Tylko dlaczego wianek w środku jest żółty a nie zielony?
Znowu masa tych tatuaży! Bo jak jest unikat to każdy musi go mieć! Nie było użytkownika bez tatuażu. Ja nie mam! No,może jeden,ale on jest na rękę tylko do jednego stroju...

MIEJSCA:
1 MIEJSCE MA Kellow !
2 MIEJSCE OTRZYMUJE Maja25239
3 MIEJSCE PRZYZNEJĘ Agee100

W komentarzach możecie zgłaszać się do VS !

Pozdrawiam
Oliwia123♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz