środa, 29 kwietnia 2015

VS #15

Cześć!
Przypominam,że w komentarzach możecie się zapisywać do VS. Dlaczego o tym mówię? Ponieważ nikt się nie zapisuję a chciałabym aby to coraz nowsze osoby były w postach.

W VS udział bierze martyna b2b, lola4209 i senti22.

martyna b2b:

Look mi się podoba. Taki elegancki,ale nie za bardzo. Czy ten tekst był beznadziejny? Kojarzy mi się z taką panią z telewizji,ale nie pamiętam jak ma na imie. Ona chyba jest w Taniec z Gwiazdami. Tatiana ! Tatiana Okupnik. Bingo. Czy nie są podobne :
Trzeba przyznać,że jest jakieś podobieństwo. Przejdźmy do look'a. Każdy look z tatuażem. Jak zwykle on mi się nie podoba. Reszta jest OK.

lola4209:

Look mi się podoba. Nie do końca mój styl. Tatuaże,tatuaże,tatuaże! ZNOWU! Mam ich już dosyć. Podoba mi się kolor look'a. Kiedyś nosiłam ubrania w tym kolorze na MSP,ale przeniosłam się na bardziej niebieski...
To chyba te same kolory,prawda:
Podobne kolory. Może nie te same,ale prawie nie ma różnicy.

senti22:
Look piękny,ale tatuaże! Do tego te wielkie kolczyki. Tatuaże to ZŁO to MA-SA-KRA !
Kolorystyka nie jest zbytnio pokręcona. Klasyczny czarno-biały look. Czasem klasyka jest najlepsza a nie zielony,niebieski,różowy i fioletowy.

MIEJSCA:
1 MIEJSCE MA martyna b2b
2 MIEJSCE OTRZYMUJE lola4209
3 MIEJSCE PRZYZNAJĘ senti22

Mam dla was małą informację. W komentarzach możecie pisać pytania na które będę odpowiadać w następnym poście.

Pozdrawiam
Oliwia123♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz