niedziela, 26 kwietnia 2015

Jestem redaktorką ! + Logo

Cześć!
Jestem najszczęśliwszą osobą na świecie! A dlaczego? Dostałam się jako redaktorka na bloga http://cztery-panny-z-jednej-wanny.blogspot.com/ nie wierze,że dostałam taką szansę! To jeden z najpopularniejszych blogów o MSP. Oczywiście nie zostawiam tego bloga. Nadal będę na nim pisać,ale teraz już naprawdę przyda mi się redaktorka. Możecie zapisywać się w komentarzu. Najlepiej opiszcie:

  • Jak macie na imie
  • Ile gracie na MSP
  • Jaki macie lv na MSP (nie biorę lv pod uwagę,ale to tak na wszelki wypadek)
  • Nazwa na MSP
  • Jak wam idzie z ortografią
  • Czy macie swojego bloga lub jesteś redaktorem. Jeśli tak podaj nazwę bloga
  • Jakie macie pasję
  • Macie jakieś pomysły na posty?
  • Podaj swój e-mail (ewentualnie dodatkowo gmail,ale nie trzeba)
Czekam na zgłoszenia. Mają one być pod tym postem!
Możecie zobaczyć kilka zgłoszeń na blogu Nat "Wyniki konkursu" Wyniki konkursu na Redaktorkę"

Dzisiaj nie pojawi się post o MSP,ponieważ musze iść na kolację. Niestety...
Jutro normalnie pojawi się post.
Zapomniałam. Jeszcze logo. Jedna redaktorka z blogu zrobiła mi naprawdę piękne logo i postanowiłam je wam pokazać :

Naprawdę piękne logo. Może kiedyś też nauczę się takie robić...

Pozdrawiam
Oliwia123♥
Kocham ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz