piątek, 17 kwietnia 2015

Look'i

Cześć!
Na dzisiaj przygotowałam do was 4 look'i.

Look I: 
Look jest bardzo ładny i elegancki. Cały strój kosztuje 2325 sc






















Rzeczy użyte w look'u:

























Look II :

Te włosy już były na MovieStarPlanet,ale jak zwykle musiły być jakieś powtórki.
Cały look kosztuje 2450 sc.
Przepraszam,że tak mało opisuje,ale nie mam za dużo czasu...



















Rzeczy użyte w look'u:



















Look VIP I :
Idealny,od kapelusza aż po buty! Może nie któży nie rozrużniają,ale look jest koloru fioletowego.
Cały look kosztuje 2975 sc





















Rzeczy użyte w look'u :































Look VIP II:

Look kojarzy mi się z tym jakby moja MovieStar szła na jakiś bal lub galę. Cały look kosztuje 750 sc i 18 diamonds.
























Rzeczy użyte w look'u:


















Wiem,że mało pisałam,ale mam nadzieje,że look'i wam się podobają.

Pozdrawiam
Oliwia123♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz