środa, 8 kwietnia 2015

Wróciłam + Look'i + Kiedy jest noc hackerów ?

Cześć!
WRÓCIŁAM z nart ! Niestety nie było Wi-Fi,więc nie dodawałam postów. Przez 1 dzień jeździłam na snowboardzie
(nie wiem czy dobrze napisałam) bez instruktora,ponieważ chciałam spróbować. Kilka gleb zostało zaliczonych i teraz mnie wszystko boli. Przechodzimy dalej...
Wiem,że nie zdążyłam dodać Wielkanocnych look'ów,dlatego dodam je dzisiaj.

Look I :
Look bardzo mi się podoba. Jest taki Wielkanocny.
Taki biały,słodki króliczek. Kupię sobie ten look,ale wybrałam inne włosy i buty. Włosy,które są na tym look'u coś nie do końca mi pasują. Może tylko tak źle wyglądają przy mojej twarzy...
Te buty zmieniłam na inne balerinki. Look kosztuje 2200 sc. To nie jest aż tak dużo. Zależy dla kogo.
Dlaczego wybrałam ten rażący róż ? Od jakiegoś czasu częściej go dodaję,bo mi się zaczął podobać.
Cały komplet jest dla zwykłych użytkowników.

Rzeczy użyte w look'u:

Włosy: Lovely Waves, 600 sc
Sukienka: Bunny Babe, 600 sc
Buty: Bunny Steps, 550 sc
Opaska: Bunny Beauty, 450 sc

Co myślę o cenach ? Jak zwykle za duże !





Look II :
Od niedawna lubię takie pastelowe kolory. A właściwie od kiedy zobaczyłam na wystawie pastelową sukienkę i płaszcz dla dzieci. Nie podobały mi się,ale te kolory były fascynujące. Do look''a znowu dodałam te same włosy i buty. Look składa się z trzech części. Poprzedni składał się z czterech i był tańszy. Te ceny to naprawdę wielka przesada. Z nimi jest coraz gorzej. Te włosy znowu mi tu nie pasują. Takie dziwne one są.  Cały komplet kosztuje 3350 sc. Jest on dla zwykłych użytkowników.

Rzeczy użyte w look'u :

Włosy: Lovely Waves, 600 sc
Sukienka: Farm Princess, 2200 sc (?)
Buty: Bunny Steps, 550 sc









Look VIP I :
OMG ! Ten look jest super słodki ! Kocham, kocham, kocham ! Ten strój jest wyjątkowy ! Jak kupie VIP-a to go kupuje na 100%. Kolor też jest bardzo dobry.
Znowu te buty. Inne to jakieś brzydkie kozaki,a jeszcze inne dla VIP są razem ze spodniami. Look nie jest za drogi bo tylko 13 diamonds i 550 sc.
Tym razem nie dałam pastelowego koloru :O
Dobrze,że te włosy mają opaskę,to daję im tego "czegoś". Wiecie o co chodzi. Chyba...
Na bluzce pisało " Bunny",ale zrobiłam to na biało. Ciekawe jakby wyglądały usta o tym kolorze...Zaraz zobaczę.

Rzeczy użyte w look'u:

Włosy: Country Beauty, 7 diamonds
Sukienka: Bunny Sweetheart, 6 diamonds
Buty: Bunny Steps, 550 sc






Look VIP II :
Skoro Wielkanoc,to musi być zielony ! I oto jest.
Look podoba mi się. Najgorsze jest,że moja MovieStar MRUGNEŁA ! Jak będę VIP to go pewnie kupię. Szczerze. Wszystkie look'i jakie dzisiaj zrobiam mi się podobały. A wam króry najbardziej. Daj komentarz !
Look kosztuje 2 diamonds i 1875 sc.

Rzeczy użyte w look'u:

Włosy: Braided Beauty, 675 sc
Sukienka: Flower Fun, 650 sc
Buty: Bunny Steps, 550 sc
Kapelusz: Here Comes The Sun, 2 diamonds











Dzisiejsze look;i wyszły świetnie. Przynajmiej ja tak uważam. Mam nadzieje,że wam również się podobały i że może ktoś skorzysta z moich "propozycji" i kupi jakiś komplet.

Kiedy jest nic hackerów ? Już kiedyś mówiłam. Podobno 15 dnia każdego miesiąca od 21:00-6:00,ale dobrze,że spytaliście

Pozdrawiam
Oliwia123♥

PS. Ide robić nowe wiosenne logo !




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz