czwartek, 9 kwietnia 2015

Nowe tło

Cześć!
Mamy już nowiutkie tło ! I nowiutkie wieści. Mam nowy program do robienia lóg i wychodzą mi już lepiej. Zobaczycie na końcu moje nowe logo. Oczywiście w komentarzu możecie napisać,że chcielibyście logo. Dzisiejszy konkurs nazywa się Wiosenny Sen.

Tło:
Tło mi się podoba. W końcu przyszła wiosna,przynajmiej u mnie...Tło mogłoby być bardziej kolorowe,ale te też jest OK. Z tego co widzę mamy tutaj jeziorko,łąkę,drzewa,liście,krzaki i w tle wesołę miasteczko. Tło nazywa się Friends Paradise - Znajomi raj. Coś mi się zdaje,że to ma być "Znajomy Raj",ale to nie takie ważne. Kosztuje 400 sc. Myślę,że tło warto kupić do filmu. Poza tym nie długo będę robiła nowy film,mam nadzieje,że wam się spodoba,ale nazwę dam kiedy indziej,jak już będzie...
Oceniam na 9/10 pkt

Ubrania :


Ubrania nie które są powalające w dobrym i złym znaczeniu tego słowa. Dużo się powtarza,a właściwie 7. Nie wiem po co oni dodają takie same ubrania,skoro mogliby po prostu dać ich mniej. Najbardziej na Wiosnę pasują sukienki,a jakoś widzę ich bardzo mało. Włosy i kapelusz na nich na pierwszej stronie jest bardzo oryginalny i napewno pojawi się w jutrzejszych look'ach.
Oceniam na 6/10 pkt

Animacje:
Animacje nie za bardzo pasują mi do konkursu "Wiosenny Sen". Tu są jakieś konkursy...
Oceniam na 8/10 pkt

Cały konkurs otrzymał 23/30 pkt

                              OCENIANIE ANIMACJI !!!

Animacja I :
Moja MovieStar przy ognisku gra na gitarze. Kosztuje tylko 550 sc i nazywa się Playing Ukulele - Odtworzenie ukulele. Nie wiem co to znaczy ukulele.
Animację oceniam na 10/10 pkt.




















Animacja II :
Moja MovieStar ściga się w worku i wygrywa. Kosztuje 650 sc i nazywa się Sack Race - Wyścig w worku.
Oceniam na 10/10 pkt





















Animacja III :
Moja MovieStar gra w (chyba) krokieta (?).
Animacja kosztuje 500 sc i nazywa się Croquet Fun - Zabawa w krokieta.
Oceniam na 10/10 pkt




















Animacja IV :
Moja MovieStar leży na kocu i słucha muzyki.
Kosztuje 1200 sc. Ta cena to ogromna przesada !
Nazywa się Picnic Joy - Radosny Piknik.
Oceniam na 10/10 pkt




















Animacja V :


Moja MovieStar piecze pianki przy ognisku. Podskoczyłą dlatego,że się poparzyła.
Animacja kosztuje 7 diamonds i nazywa się Bonfire surprise - Ognisko niespodzianka.
Oceniam na 10/10 pkt



















Cały konkurs otrzymał 50/50 pkt,dlaczego same dziesiątki ? Dzisiaj miałam jakiś dziwnie radosny dzień ( nie wiem dlaczego) i każda animacja moim zdaniem była w jakimś stopniu ciekawa i przydatna.

Przypominam o logach (jeśli chcecie to opiszcie w komentarzu jakie dokładnie chcecie) i myślę,że spodoba wam się moje nowe...

Pozdrawiam
Oliwia123♥


Ładny cień ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz