sobota, 25 kwietnia 2015

Look'i

Cześć!
Może najpierw wytłumaczę dlaczego wczoraj nie było posta. Wróciłam późno ze szkoły a potem musiałam iść na urodziny i wróciłam o 21:00.Teraz myślę,że rozumiecie. Wczoraj miały być look'i z nowej kolekcji dlatego postanowiłam zrobić je dzisiaj.

Look I:
Łososiowy look. Jeszcze nigdy nie miałam na sobie takiego koloru,ale postanowiłam,że w dzisiejszych look'ach będą takie nietypowe. Buty już przed tą kolekcją na MovieStarPlanet,więc mamy koloejną powtórkę,ale niestety to nie jedyna...
Cały look kosztuje 2000 sc. Mam nadzieje,że wam się podoba. Mam takie przeczucie,że dzisiejsze komplety będą bardzo dobre.

Rzeczy użyte w look'u:

Włosy: Active Girl, 600  sc
Bluzka: Work Out, 375 sc
Spódnica: Mesh Magic, 500 sc
Buty: Super Sneakers, 525 sc









Look II:
Dość nietypowy look. Te buty wydają się takie duże,ale poza tym jest nawet,nawet...
Cały look kosztuje 2900 sc. Miał być on żółty,ale trochę wyszedł złoty. Może to i lepiej? Look składa się z pięciu rzeczy.

Rzeczy użyte w look'u:

Włosy: Sporty 'n' Chik, 600 sc
Czapka: MSP Sports, 425 sc
Bluzka: Gym Style, 450 sc
Spodenki, Glitzy sporty, 700 sc
Buty: Urban Junction, 725 sc











Look VIP I :
W nowej kolekcji nie doszły buty dla VIP-ów,dlatego te są dla zwykłych użytkowników. Look jest w kolorach granatowo - żółty. Komplet mi się podoba. Jest taki "luzacki".

Rzeczy użyte w look'u:

Włosy: Take It Chill, 700 sc
Bluzka: Metallic Fashionista, 8 diamonds
Spodenki: Bling me up, 550 sc
Buty: Podałam w pierwszym look'u













Look VIP II :
Kolorystyka OK cały look nie do końca. Podoba mi się jego kolor - miętowy. Look kosztuje 1125 sc i 11 diamonds.

Rzeczy użyte w look'u:

Włosy: Ma' urban style, 6 diamonds
Sukienka: #1, 600 sc
Buty: Podałam w pierwszym look'u















Do kolejnego posta!

Pozdrawiam
Oliwia123♥

1 komentarz: