czwartek, 16 kwietnia 2015

Nowe tło!

Cześć!
Dzisiaj na MovieStarPlanet przyszło mega ładne i wiosenne tło. Zobaczcie je!

Tło:

Tło jest dla VIP. Kosztuje 400 sc, i nazywa się Starlight Party Mansion. Podoba mi się. Kojarzy mi się z imprezą nad basenem ten namiot,przekąski,palmy,fotele,basen,kwiaty...
Totalnie wiosna!
Oceniam na 10/10 pkt

Ubrania:





























































Postanowiłam,że pokaże wam look jaki zrobiłam. O jest mega! Spódnicę wziełam z innego konkursu.
A teraz trochę o ubraniach.Jak zwykle ceny za wysokie i nie obejdzie się bez powtórek!
Oceniam na 8/10 pkt,jest dużo,ładnych i krótkich wiosennych ubrań.

Animację:
Te animację kojarzą mi się z takim "Exclusive".Nie piszę za dużo bo zaraz będę oceniała te animację.
Oceniam na 9/10 pkt

Cały konkurs otrzymał 27/30 pkt,czyli 5 

                           OCENIANIE ANIMACJI !!!

Animacja I:
Moja MovieStar się kłania. To moja najmniej ulubiona animacja z tej kolekcji. Gdyby się podniosła po tym ukłonie a nie tak sterczałam,to byłoby to lepsze.
Animacja nazywa się Bowing,co po polsku znaczy Smyczkowanie.
Oceniam na 6/10 pkt


















Animacja II :
Moja MovieStar pozuję z chihuahua. Chyba sobie kupię tą animację,ale kosztuje 4 diamonds a mi właśnie tylko tyle zostało. Zastanowię się. Ale wy możecie mi doradzić w komentarzu! Animacja nazywa się Most precious,co po polsku znaczy Najcenniejszym(?)
Oceniam na 10/10 pkt


















Animacja III:
Moja MovieStar siedzi i piję lemoniadę czy coś. I ma służącego! Animacja nazywa się I'm VIP,czyli po polsku Jestem VIP-em.
Oceniam na 10/10 pkt




















Animacja IV:
Ta animacja jest taka...klasyczna. MovieStar pozuje z kurtką. Nazywa się Jacket Sling,co po polsku znaczy Kurtka Sling. Jedno słowo się nie przetłumaczyło.
Teraz je przetłumaczyłam i to słowo znaczy proca,czyli "Kurtkowa Proca",dziwna ta nazwa.
Oceniam na 10/10 pkt


















Animacja V:
MovieStar robi super słodki ukłon. Patrzcie jaka cudowna poza! Kocham♥ Animka nazywa się Curtsey,co po polsku znaczy dygać.
Oceniam na 10/10 pkt




















Wszystkie animację zyskały 46/50 pkt

Jaką animację moge kupić? Czy kupić tą za 4 diamonds? Doradźcie mi w komentarzu. Czekam!

Pa
Oliwia123♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz