poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Podziękowania - Konkursy - Polecane Blogi

Cześć!
Dzisiaj postanowiłam zrobić taki post ogólny. Zanim zacznę to bardzo dziękuje za miłe komentarze pod postem "Jak zrobić przezroczysty nagłówek na bloga" (instrukcję już możecie znaleźć w poradnikach) takie komentarze mnie motywują i dzięki nim wiem,że to co robie ma sens i wiem dla kogo piszę. Więc jeszcze raz straaaaaasznie DZIĘKUJE !
Druga sprawa to wybiło mi 10 tyś. wyświetleń na blogu !

Teraz czekam tylko na więcej wejść i obserwatorów !

2 sprawa to konkursy. Wymyśliłam ich kilka. Właściwie 2. Postanowiłam,że jak wybije mi tyle wejść ile widzicie (10 000) to ponownie zrobię konkurs na redaktora.
Zasady :
Piszecie próbnego posta,o czym chcecie i mi go wysyłacie na oliwia.zawadzka@onet.eu lub na mspoliwia051@gmail.com. 
Na posty czekam do 20 kwietnia. Myślę,że tydzień wam wystarczy.Prosiłabym,żeby na końcu posta napisać swój nick
MSP i e-mail.

Drugi konkurs to Komentator Miesiąca. Pewnie kojarzycie to z innych blogów. Jeśli nie to wytłumacze o co chodzi.
Od maja (bo w kwietniu nie robię) piszecie pod postami komentarze (jeśli pod 1 postem będzie kilka od jednej osoby to
zaliczam jako jeden) kto na koniec miesiąca da najwięcej komentarzy wygrywa. Ale oczywiście bez nagrody się nie 
obejdzie ! Nagroda to 1 prezent z listy życzeń i logo.
PAMIĘTAJCIE ! ZACZYNAMY OD MARCA ! Mam nadzieje,że się zaangażujecie.

Czas na polecane blogi :

http://olenka-i-wika.blogspot.com/ blog jest ciekawy. Zauważyłam,że dopiero zaczynasz z tym blogiem,bo narazie
nie masz za dużo postów i wejść (bez urazy),ale napewno się rozwiniesz i blog stanie się jeszcze lepszy

http://podbijemy-msp.blogspot.com/,wiem,że nie pisałąś nic czy ci polecę,ponieważ nie miałaś postów,ale z 
ciekawości weszłam i zobaczyłam te 2 janowsze postyi mi się podobały. Jedyna mała uwaga,to myślę,że mogłabyś
pisać je troszeczkę dłuższe...Masz nie przezroczysty,zwykły nagłówek,ale jest on bardzo ładny. Pamiętam moje 
początki również z takim nagłówkiem :) W końcu doszłam do tego jak je sie robi.

To jeszcze nie koniec tego posta !
W komentarzu było pytanie od jeśli się nie myle użytkowniczki Anielline! cz może mi zrobić logo. Jasne,że każdy z was może mi zrobić logo,będę naprawdę szczęśliwa i pokaże je w jakimś poście. Mój e-mail podałam powyżej,więc nie moge się poczekać loga.

Jutro pojawi się normalny post

Pozdrawiam
Oliwia123♥
PS. Do komentatorów miesiąca mam specjalną opcję kto prowadzi i będzie pokazany ranking !







1 komentarz:

  1. Super, że Twój blog się tak rozwija. Mam pytanie: Może szukasz redaktorów na bloga?

    OdpowiedzUsuń