środa, 13 maja 2015

VS #17

Cześć!
Dawno nie pisałam (2 dni), ale nie miałam weny. Do tego szkoła i hejterzy na innym blogu...
Trudno...
Wróciłam do "żywych" i post się pojawi.

W VS udział biorą Karis1358, Sasek i kopciuszek1414.

Karis1358:

Look mi się bardzo podoba, ale jak zwykle zdjełabym tatuaże.
Komplet jest taki zwykły, ale inny...Co ja gadam   piszę ? Może nie któży co zrozumieją !

Sasek:
Look jest OK, ale nie podobaja mi się włosy, naszyjnik, okulary i kolczyki. Ten niebieski jest naprawdę ładny. Muszę zrobić jakiś komplet z takim odcieniem.

kopciuszek1414:
Zdjełabym torebkę. Nie lubię jak look'i mają za dużo akcesorii, dlatego jestem taka krytykująca.

MIEJSCA:
1 MIEJSCE MA Karis1358
2 MIEJSCE OTRZYMUJE kopciuszek1414
3 MIEJSCE DOSTAJE Sasek

To na tyle

Pozdrawiam
Oliwia123♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz