środa, 6 maja 2015

VS #16

Cześć!
Pod poprzednim postem nikt się nie zapisał do VS, dlatego udział biorą Heja1951, bilka15 i styl_nikoli.

Zaczniemy od jedynego chłopaka, czyli Heja 1951:
Look mi się nie podoba. Strasznie przepraszam, ale to jest tylko moje zdanie.
Bardzo ciężko jest wybrać włosy do chłopaka, ale widziałam lepsze niż te. Rozumiem, że look jest sportowy, ale to do mnie nie przemawia. Komplet nazywa się "94 Super sportowiec", ma 13 love it i 13 razy został zakupiony.

bilka15:
Nie wiem czy to miało odpowiadać konkursowi czy to miało być takie misz masz, ale pod jakimś względem to mi się nawet podoba. Może to przez te ciekawe włosy.
Look nazywa się 184, ma 10 love it i zakupiło go 10 osób.

styl_nikoli:
Nie mój styl. Jak sam nick wskazuje to styl nikoli :)
Look nazywa się ♣♣♣♣, ma 18 love it i jest zakupiony 18 razy.

Sama nie wiem kogo wybrać na pierwsze miejsce, ponieważ muszę przyznać look'i mnie nie zaszokowały, dlatego będzie pierwszy w historii VS REMIS !!!

Skoro jest remis to wy wybierzcie swoją/swojego faworyta i pochwal się nim w komentarzu.

Pozdrawiam
Oliwia123♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz