czwartek, 7 maja 2015

Nowe tło !

Cześć!
Dzisiaj przybyło nowe tło !
Oceniam jak zwykle tło, ubrania i animacje.

Tło:
Tło można zakupić za 500 sc. Nie jest dla VIP-ów ! Nazywa się Arabian Prom. Ogólnie mi się podoba, ale dodałabym trochę więcej ciekawszych kolorów.
Oceniam na 8/10 pkt

Ubrania:
O Boże ! Przepraszam za określenie. Tyle lat czekałam na marynarkę na MSP i w końcu się doczekałam, ale niestety jest dla VIP-ów.
Pierwsza strona jest zaj*bis** ! Buty kocham ♥ Nigdy nie było takicg pięknych i dopasowanych na MovieStarPlanet.
Włosy - cudne. Zaraz idę zrobić jakiś super look.
Trzecia strona mniej mi się podoba, ale pasuje do konkursu. A o to chodziło.
Oczy na drugiej stronie mi się strasznie podobają. Kojarzą mi się z Chinkami, ponieważ podobnie się malują.
Oceniam na 6/10 pkt

Animacje:
Nie wiem czy to jakaś pomyłka, ale dwie górne animacje są takie same.
Najlepsza animka to jak tańcze z dziewczyną :P
Oceniam na 8/10 pkt

Cały konkurs otrzymał 22/30 pkt

                                            OCENIANIE ANIMACJI !!!

Animacja I:
Moja MovieStar pozuje do zdjęć.
Animacja bardzo mi się podoba. Kosztuje 5 diamonds.
Nazywa się My prom Photo - Zdjęcie na bal.
Oceniam na 10/10 pkt




















Animacja II:
MovieStar odbiera Oscara lub inną nagrodę.
Animacja mi się bardzo podoba, ale moim zdaniem nie pasuje do konkursu.
Kosztuje 800 sc a nazywa się Prom King Winner.
Oceniam na 8/10 pkt

Następnej animacji nie opisze, ponieważ jest taka sama jak ta.
















Animacja IV:
Animka ładna, ale nie widzę powiązania z konkursem!
Animacja kosztuje 600 sc. Nazywa się Date arrival.
Oceniam na 7/10 pkt





















Animacja V:
Moja MovieStar tańczy z chłopakiem.
Animacja kosztuje 1000 sc. Nazywa się Dance of Dreams.
Oceniam na 10/10 pkt





















Animacja VI:
Moja MovieStar tańczy z...dziewczyną !
Ta animacja jest dla chłopaków. Chyba każdy się domyślił.
Animka nazywa się My Lady i kosztuje 1000 sc.
Oceniam na 8/10 pkt




















Cały konkurs otrzymał 43/50 pkt

Mam nadzieje, że post wam się spodobał.
Pamiętacie, że konkurs na komentatora miesiąca trwa już od tygodnia ?

Pozdrawiam
Oliwia123♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz