wtorek, 5 maja 2015

MSP tygodnia #19

Cześć!
Wróciłam. Nadal nie mam weny, ale nie opuszczę was. Nadal czekam na komentarze dotyczące "O czym mam pisać posty ?", "Czego ode mnie oczekujecie ?"

Przysięgam, że ta seria już mi się znudziła, ale robię ją dla was.
To zaczynamy !

Artbook :
Jak ja bym chciała tyle love it...Tak,artbook ! Art jest ładny,ale nudny. Nie widzę zbytnio kreatywnośći w nim. Zajmuję on pierwsze miejsce w TOP. Nazywa się Paczaj! I mamy w tytule błędzik,ale w arcie piszę "Oj wiem, że się piszę "Patrz",ale na potrzeby artbooka jest napisane "Paczaj". Artbook należy do Shadoow<3. Ma aż 4578 love it. Przepraszam, że używam cały czas słowa "artbook", ale nie wiem jak inaczej to nazwać.
Oceniam na 6/10 love it

Look :
To się zacznie ocenianie. Sama mam 16 monster high (ju,ż nie zbieram) w tym 2 draculaury,więc znam każdą różnicę na pamięć.
Włosy są dobre. Zmieniłabym kolor ust na bardziej różowe, ale nie to tutaj oceniam. Kolczyki ?
Widziałam kolczyki, które pasują idealnie do tego stroju i to nie są te. Widzę, że jest to jej drugi strój ogólny... Brakuje tu żółtych rajstop w różowe grochy. Sukienka też powinna być żółto różowa. zdjełabym to coś na rękach.
Look nazywa się Draculaura. Ma 47 love it. Jest na pierwszej stronie w TOP.
Oceniam na 5/10 pkt

Projekt:
Znowu to ! Ta bluzka jest wszędzie !
Ma 6428 loveit. Jest na pierwszej stronie w TOP.
Oceniam na 5/10 pkt

Cały konkurs otrzymał 16/30 pkt, czyli 3

Pod tym postem można zapisywać się na jutrzejsze VS.

Pozdrawiam
Oliwia123♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz