piątek, 8 maja 2015

Look'i

Cześć!
Przygotowałam dla was nowe look'i, ale zanim je przedstawię to muszę coś powiedzieć.

Ja już nie wiem do kogo piszę. Po co ten blog ? Brak komentarzy. Max 17.
Brak obserwatorów. Brak wejść. 30 wejść dziennie !
Czy wy możecie dać jakiś sygnał, że jednak mam tych czytelników ? Czy ktoś wogóle wie, że konkurs na redaktora i komentatora miesiąca nadal trwa ? Czy kogoś to obchodzi ? Albo chociaż czy ktoś to czyta ? Mam nadzieje, że zajdzie jakaś poprawa !

Look I:
Look mi się podoba. Przyznaję, że wybrałam ładny kolor - beżowy. Komplet jest dla zwykłych użytkowników. Kosztuje 3050 sc.

 Look składa się z trzech rzeczy:

Włosy: Modern Bob, 575 sc
Sukienka: Velvet Dream, 675 sc
Buty: Wrap Me Up, 1800 sc















Look II:
Ten komplet nie podoba mi sie. Jest za bardzo...arabski (?) Ale ja głupia :P
Teraz się zorientowałam, że nie dodałam butów. A tak się sklada, że tam noszą...
Dlatego to takie oryginalne. Zestaw kosztuje 2150 sc.

Look składa się z czterech rzeczy:

Włosy: Modern Bob, 575 sc
Czapka: Princess Turban, 475 sc
Bluzka: Pearl Princess, 600 sc
Spodnie: Genie Wishes, 500 sc












Look VIP I :
Look jest dobry. Kolory mi sie podobają. Ale jak zawsze nie jestem do końca zadowolona. Zadowolona jestem z innego look'a jaki zrobilam (Poniżej pokaże)
Look jest dla VIP. Spodnie są dla zwykłych użytkowników.
Kosztuje 1675 sc i 8 diamonds.

Look składa się z czterech rzeczy:

Włosy: Sweet prom dream, 8 diamonds
Bluzka: Get Fancy, 600 sc
Spodnie: Let's Go, 550 sc
Buty: Flower Steps, 525 sc











Look jaki zrobiłam :


Obiecywałam, że pokaże. Jak będę VIP-em to kupię go. Dla VIP jest tylko marynarka !






















Look VIP II:

Nieee...!!!
To co za okropna piżama ? Nie ! To sukienka !
MA-SA-KRA ! Look kosztuje 2425 sc.
Bez komentarza...

Rzeczy użyte w look'u:

Włosy: Jewel of the night, 750 sc
Sukienka: Princess Silk, 800 sc
Naszyjnik: Crystal Powers: 350 sc
Buty: Flower Steps, 525 sc













Na dziś to już tyle.

Pa
Oliwia123♥




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz