niedziela, 24 maja 2015

Moda na MSP - Moda na kibicowanie !

Cześć!
Wczoraj nie pojawił się post, ponieważ w poniedziałek mam bardzo ważny sprawdzian z historii i musiałam się uczyć.
Dzisiaj postanowiłam, że pojawi się "Moda na MSP". Co ta Oliwia wymyśliła ? Nic mądrego ! Moda na kibicowanie !

Look I:

Look bardzo mi się podoba. Postanowiłam, że kupie go na Euro 2016. Bardzo długo wybierałam włosy, bo mojej MovieStar nie we wszystkich jest ładnie.
Dlaczego look tak wygląda ? Ale głupie pytanie...
Po co robić nudne look'i skoro jest euro ? Na co ta bluzka, brzydkie spodnie i buty. Chciałam zrobić coś fajnego, wyróżniającego się.
Komplet kosztuję 2275 sc. Jest dla zwykłych użytkowników.

Look składa się z :

Włosy: Silky And Sassy, 600 sc
Sukienka: Denim cute, 950 sc
Buty: Ballroom Breakers, 525 sc
Flaga: Polish, 200 sc








Look VIP I :

Look mi się podoba. Ostatnio moje look'i mi się podobają. Dlaczego ? Coś ze mną nie tak ?
Tym razem zmieniłam flagę na...Nie wiem.
Niebieski na fladze był trochę jaśniejszy, ale nie mogłam znaleźć odcieniu, więc przyciemniłam.
Komplet kosztuje 2650 sc. Bluzka i flaga nie są dla VIP-ów.

Rzeczy użyte w look'u:

Włosy: Alpine right, 650 sc
Bluzka: Sweet Soiree, 475 sc
Spódnica: Pretty Posh, 950 sc
Buty: Ballerinas, 375 sc
Flaga: Finnish, 200 sc










To już wszystko. Jutro nie wiem co się pojawi. Zastanowie się...

Pozdrawiam
Oliwia123♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz