sobota, 16 maja 2015

Look'i

Cześć!
Wróciłam a mój powrót ogłaszam nowymi look'ami !

Look I:
Look mi się bardzo podoba. Myślę nad jego kupnem.
Kosztuje 2600 sc. Komplet jest dla zwykłych użytkowników.

Składa sie z :

Włosy: Keeping It Simple, 600 sc
Bluzka: In Action, 750 sc
Spodenki: Be My Savior, 550 sc
Buty: Practical Cool, 700 sc















Look II:
Komplet dosyć ładny, ale nie podobają mi się włosy.
Cały look kosztuje 2500 sc. Jest dla zwykłych użytkowników.

Sklada się z :

Włosy: Jane of the Jungle, 650 sc
Bluzka: Perfect Pretty, 500 sc
Spódnica: Explorer, 450 sc
Buty: Savannah Chic, 900 sc














Look VIP I :
Look mi się podoba, ale kolor mniej. Komplet jest dla VIP-ów, ale buty są dla zwykłych użytkowników.
Cały look kosztuje 1775 sc.

Składa się z :

Włosy: Wild Girl, 650 sc
Kombinezon: Safari Sweet, 625 sc
Buty: Trekker Chillers, 500 sc















Look VIP II:
Look mało mi się podoba. Jest dla VIP-ów. Buty są dla zwykłych użytkowników. Kosztuję 700 sc i 15 diamonds.

Składa się z :

Włosy: Kaki Queen, 7 diamonds
Sukienka: Safari Beauty, 8 diamonds
Buty: Practical Cool, 700 sc
















To już wszystko.

Pozdrawiam
Oliwia123♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz