wtorek, 19 maja 2015

MSP tygodnia #20

Cześć!
Mamy dwudziestolecie MSP tygodnia !
Dobrze to napisałam ?
Przejdźmy do posta.

Artbook :

Artbook jest oryginalny, ale nudny. Nie powiem, że nic się nie dzieje, bo dzieje się bardzo dużo.
Art ma 3918 love it, 1062 komentarzy. Twórczynia zarobiła 38518 fame.
Artbook należy do AliMeg.
Oceniam na 7/10 pkt.

Look:


Zauważyłam, że teraz popularne są look'i Monster High. Te look'i zajmują 3 strony w TOP !
Komplet ma 40 love it. Zrobiła go paaaaula7. Zauważyłam, że wszystkie look'i Monster High są jej. Przepraszam za powtórzenia.
Mam 16 Monster High, więc będę krytyczna, ponieważ znam każdy szczegół.
Oceniam na 6/10 pkt.

Projekt:

W końcu coś co nie jest amerykańską bluzką. Jak widać projekt jest 1 w TOP i  ma 5862 love it.
Zrobiła go @oKasiao@. Tak, doczytałam się !
Oceniam na 7/10 pkt.

Cały konkurs otrzymał 20/30 pkt.

To już wszystko na dziś.

Pozdrawiam
Oliwia123♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz