piątek, 1 maja 2015

Look'i

Cześć!
Przyszykowałam dla was kilka look'ów z nowej kolekcji.

Look I:
Ten look to totalna porażka! Te włosy dla zwykłych użytkowników są najładniejsze jakie przyszły.
Komplet jest w kolorach czarno-biały. Kosztuje 2300 sc i jest dla zwykłych użytkowników.

Rzeczy użyte w look'u:

Włosy: Cool As Ice, 550 sc
Bluzka: Creeped Out Hero, 550 sc
Spódnica: Cosplay Mini, 500 sc
Buty: Robotic Avenger, 700 sc













Look II:
Look jest koloru różowo-niebieski. Kosztuje 2100 sc.
Znowu dałam te włosy co w poprzednim komplecie. Buty także,ponieważ to jedyne dla nie VIP-ów.

Rzeczy użyte w look'u:

Włosy: Cool As Ice, 550 sc
Bluza: Little Helper, 850 sc
Buty: Robotic Avenger, 700 sc















Look VIP I :
Można powiedzieć,że zaszalałam! Ubrania są w kolorach biało-fioletowy. Kosztuje 1300 sc i 13 diamonds.

Rzeczy użyte w look'u:

Włosy: Anime Fab, 7 diamonds
Oczy: Anime Cute, 500 sc
Sukienka : I Choose You, 800 sc
Buty: Likea Heroine, 6 diamonds















Przykro mi,ale nie mam pomysły na jeszcze jeden strój. To by było na tyle.

Pozdrawiam
Oliwia123♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz