czwartek, 21 maja 2015

Nowe tło !

Cześć!
Na  MSP przybyło nowe tło, które ocenie !

Tło:

Specjalnie zrobiłam większego screena, żeby było widać cenę i nazwę tła.
Tło (przepraszam za powtórzenie) nazywa się "Europop" i kosztuje 450 sc.
Motyw jest trochę dziwny. Euro jest za rok, prawda ? I wogóle nie kojarzy mi się z wiosną/latem, które mamy, albo już nie długo będziemy mieć...
Oceniam na 6/10 pkt.

Ubrania:

Z tych ubrań zrobiłam tylko jeden ładny komplet, więc boję się co jutro wam pokaże. Ubrania są nie za ładne. Jak zwykle są powtórki...                                                                                                                         Oceniam na 6/10 pkt

Animacje:                                                                                                                                                    


Doszło bardzo mało animacji w tym 3 dla VIP-ów i 2 dla zwykłych użytkowników. Na czarno zakryłam animacje z poprzedniego konkursu. Najbardziej podoba mi się animacja za 685 sc.    
     Oceniam na 7/10 pkt.  

Cały konkurs otrzymał 19/30 pkt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz