piątek, 22 maja 2015

Look'i

Cześć!
Zanim pokaże look'i może opowiem co się dzisiaj u mnie działo. W szkole na ostatniej lekckj - informatyce robiliśmy zadanie na ocenę. Sześć minut przed końcem wszystko mi się usuneło i zaczełam robić od początku (aż 4 zadania). Jakoś mi się udało. Pan powiedział, że tak szybko nie widział żeby ktoś to robił, że walczę na ocenę i dał mi 6. Nie wiem po co pisałam co powiedział, ale OK.
Przechodzimy do look'ów.

Look I:

Look mi się podoba. 

Komplet składa się z trzech rzeczy:

Włosy: High Up, 525 sc
Sukienka: Fancy Fashion, 725 sc
Buty: All Eyes On Me, 1800 sc
Ta sukienka jest bardzo krótka, ale nie jestem pewna czy pod nią się nie zakłada rajstop. Dlaczego wybrałam ten kolor ? Postanowiłam "poznawać" kolory i ich odcienie, eksperymentować z kolorami i wybierać coraz nowsze i rzadsze.
Strój kosztuje 3050 sc. Jest dla zwykłych użytkowników.











Look II:

Look bardzo mi sie podoba. Jest on dla zwykłych użytkowników. Chyba go zakupie.

Składa się z :

Włosy: High Up, 525 sc
Bluzka: Shine Bright, 550 sc
Spódnica: Dazzling Darling, 475 sc
Buty: Plastic Fantastic, 450 sc

Komplet kosztuje 2000 sc.













Look VIP I :

Look mi się podoba. Jest on w kolorach turkusowo-bordowy. Bordowy ? Już za bardzo nie pamiętam czy to żeczywiście on.

Komplet składa się z czterech rzeczy:

Włosy: Rolled Up, 650 sc
Sukienka: Stage Dazzling, 5 diamonds
Buty: Plastic Fantastic, 450 sc
Pióropusz: Diva's Statement, 3 diamonds

Buty są dla zwykłych użytkowników.
Look kosztuje 1100 sc i 8 diamonds.











Look VIP II :

Look bardzo mi się podoba. Wiem, że cały czas to powtarzam, ale kolekcja niby brzydka a look;i wychodzą przepiękne. 

Look składa sie z :

Włosy: Aye Aye Captain, 4 diamonds
Sukienka: Disco Darling, 725 sc
Buty: All Eyes On Me, 1800 sc
Akcesoria: Perfect Perfomer, 350 sc

Napisałam akcesoria bo nie wiem co to jest. Coś na szyję...
Komplet kosztuję 2875 sc i 4 diamonds.










To już wszystko na dzisiaj. Konczą mi się pomysły na posty, więc możecie dać komentarz z tym co chcecie. 
Tak, wiem...Marzenia...Komentarz się nie pojawi...

Pozdrawiam
Oliwia123♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz