piątek, 29 maja 2015

Look'i

Cześć!
Wczoraj nie pojawił się post za co przepraszam, ale nie miałam czasu go napisać. dzisiaj pojawią się look'i.

Look I:

Strój bardzo mi się podoba. Chyba go kupię. Kosztuję on 1800 sc i jest on dla zwykłych użytkowników.

Składa się z trzech rzeczy :

Włosy: Pretty gamer girl, 700 sc
Sukienka: Press Start, 650 sc
Buty: Keep it Simple, 450 sc














Look II:

Look nie jest zły, ale mimo to nie podoba mi się.
Kosztuję on 2100 sc. Jest on droższy niż poprzedni look i przy okazji brzydszy.

Komplet składa się z :

Włosy: Pretty Gamer Girl, 700 sc
Bluzka: Swag !, 425 sc
Spodnie: Falling Blocks, 525 sc
Buty: Keep It Simple, 450 sc












Look VIP I :

Look nie przypadł mi do gustu. Jest on w kolorach czarno-biało-bordowy. 
Kosztuję 2250 sc. Tak jak piszę powyżej jest on dla VIP-ów, ale buty są dla zwykłych użytkowników.

Składa się z czterech rzeczy:

Włosy: Gamer Chic, 650 sc
Bluzka: Crazy Cat Girl, 650 sc
Spódnica: Classy Gamer, 500 sc
Buty: Keep It Simple, 450 sc












Look VIP II:

Look nawet mi się podoba. Buty znowu są dla zwykłych użytkowników, ponieważ nie doszły żadne dla VIP-ów.
Strój kosztuję 1475 sc i 7 diamonds.

Komplet składa się z :

Włosy: Let's Go !, 7 diamonds
Sukienka: Classy nerd, 750 sc
Buty: Winged Slippers, 725 sc













To już wszystko na dziś !

Pozdrawiam
Oliwia123♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz