piątek, 8 maja 2015

Co to za ludzie ?

Cześć!
Kilka dni temu dostalam zadziwiającą wiadomość. Postanowiłam, że dodam ją na bloga.
Oto ona:
Przepraszam, że nie pokazałam tego użytkownika, ale robiłam to zdjęcie na szybko.
proszę o ciuch. Coś mi się wydaję, że proszę na począrku zdania się piszę duża literą. Tak samo słowo "tak".  Dobrze, że chociaż poprosiła, ale ja nie jestem taka...jaka? Słaba ? Nie wiem, ale nie dałam jej tego ciuchu. Nie będe milusińska ! Tak to te słowo miałam na myśli...
Pewnie ta użytkowniczka myśli, że jest królową i może wszystko. Otóż nie może. Na MovieStarPlanet są pewne granice a ona ją właśnie przekroczyła...

Przepraszam, że post krótki, ale taki temat...
Nadal czekam na komentarze !

Pozdrawiam
Oliwia123♥

2 komentarze:

  1. też mam dużo takich wiadomości, ale zazwyczaj w ogóle nie odpisuję.. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny blog! Trzymaj tak dalej! Mój login na msp: xXxMaryJaneXxX
    Dopiero zaczynam grę xd *-*

    OdpowiedzUsuń