piątek, 31 lipca 2015

Ocenianie animacji #2

Cześć!
Pewnie wiecie, że mam trochę zaległości, ale są wakację. Posty nie mogą pojawiać się codziennie. Dlatego potrzebuje drugiej redaktorki, ale o ty może kiedy indziej. Przedstawię wam grafik jaki pojawi się do końca tygodnia. Odrobię wszystkie te zaległości.

Piątek - Ocenianie animacji #2
Sobota - Nowy konkurs!
Niedziela - Look'i
Poniedziałek - Komentator miesiąca "Lipiec".
Wtorek - Ocenianie animacji #3
Środa - Odwzorowywanie gwiazd #3
Czwartek - Nowy konkurs
Piątek - Look'i

Jak widzicie mam bardzo napięty grafik. Jak nie będę miała czasu na posta to przyszła sobota i niedziela zamiast na post o MSP ( jeszczę o tym myślę) będzie kolejne odrabianie, ale postaram się aby to się nie stało.

W tym poście ocenię animacje z tamtego tygodnia.

Animacja I:

W zeszłym tygodniu pojawił się konkurs jakby to nazwać "księżniczkowaty", więc animacje będą takie same!
Moja MovieStar siedzi w limuzynie- tak myślę, że to limuzyna- i wyrzuca kwiaty w górę.
Animacja nazywa się "Just Married". Kosztuje 1200 sc. Myślę, że to za dużo.
Oceniam na 7/10 pkt.
















Animacja II:

Pewnie widzicie, że ta i poprzednia animacja nie jest odpowiednio wycięta, ale wtedy nie było by widać połowy animacji!
Animka kojarzy mi się z królewną Śnieżką.
Zła królowa - moja moviestar, no super- i jej lustro.
Animacja kosztuje 750 sc. Nazywa się "Magic Mirror". Jestem kiepska z anigielskiego, ale z tego co wiem to ta animacja po polsku znaczy "Magiczne Lustro". Przedszkolak by to wiedział!
Teraz zauważyłam, że moja movie mówi. To jest pewnie tekst z bajki "Lustereczko powiec..."
Oceniam na 7/ 10 pkt.












Animacja III:

Animacja jest super, ale jest ona jak zwykle dla kogo? Dla VIP-ów!
Tego można się było spodziewać...
Animacja kosztuje 600 sc. Nazywa się "Swan Ride".
Jak widac moja MovieStar siedzi na łabędziu i sobie pływają. Uciełam wodę.
Oceniam na 10/10 pkt.

















Animacja IV:

Interesująca animacja. Moja MovieStar się oświadcza.
Animacja nazywa się "An Air Message". Kosztuje 7 diamonds.
Myślę, że ta animacja to błąd moderatorów. W końcu na MovieStarPlanet jest większość dziewczyn. Ta animacja nie będzie zbytnio popularna.
Oceniam na 6/10 pkt.

















Animacja V:

Chyba pierwszy raz na MovieStarPlanet pojawiła się animacja "podzielona" na dwie animacje! Zaraz pokażę wam drugą częśc.
Animka jest OK. Moja Movie stoi bo jej druga połówka jej się oświadcza.
Animacja nazywa się " O Do!". Kosztuje 700 sc.
Oceniam na 8/10 pkt.


















Animacja VI:

Moja MovieStar się oświadcza...Mojej MovieStar (?)
Animacja nazywa się "Be my Sweatheart?".
Tak jak poprzednia animacja kosztuje 700 sc.
Oceniam na 8/10 pkt.




















Wiem, że ten post jest krótki i trochę niestarannie napisany, ale zaraz muszę zejść z kompa.

Pozdrawiam
Oliwia123♥
Nowy strój i nowe logo!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz