sobota, 1 sierpnia 2015

Nowy konkurs!

Cześć!
W czwartek pojawił się nowy konkurs. W tym poście go ocenię.
Nie dawno zdałam sobie sprawę, że na początku posta piszę tylko krótkie dwa zdania, zamiast powiedzieć co u mnie. No więc...Teraz może być trochę nudno...
Jest godzina 12:40. Na komputer weszłam 10 min temu, może 15. Jedyne co chcę zrobić to napisać posta, ogarnąć moje konie na "Howrse",zarobić trochę sc na MSP i kupić nowy look. Jutro napiszę coś ciekawszego, ale teraz już naprawdę przechodzimy do tematu  posta.

Tło:


Na tle widać domek na drzewie. W środku jest dywan, poduszki, firany i okna. Na środku jest gałąź przez, którą wchodzi się do domu. Jak weszłam na MovieStarPlanet to byłam zdziwiona i zaciekawiona jak zobaczyłam ten konkurs. Bardzo mi się to podoba. Tło nazywa się "My Tree House". Kosztuje 450 sc. Kupić mogą go zwykli użytkownicy oraz VIP-y. Pojawiło się jeszcze drugie tło dla VIP-ów, ale jest ono tańsze o 50 sc i bardziej kolorowe.
Oceniam na 10/10 pkt.

Animacje:


Jak się patrzy na to zdjęcie to te animacje wydają się takie niepozorne, nudne i nieciekawe, ale jak się na nie najedzie to są naprawdę fajne. Animacja za 675 sc bardzo mi się podoba. Moja MovieStar dmucha bańkami. Podoba mi się także animacja za 900 sc. I te ładne animacje są dla zwykłych użytkowników!
Oceniam na 7/10 pkt.

Rzeczy:

Oto rzeczy, które pojawiły się w czwartkowym konkursie. Co z nich mi się podoba? No, więc...
Podobają mi się te dwie, górne tabliczki "Keep Calm..." za 250 sc. Podoba mi się też misiu za 600 sc i cały dół - tabliczka z kotami, fotel i taca z piciem- A wam co się podoba?
Oceniam na 7/10 pkt.

Ubrania:




Większość ubrań mi się podoba, więc punktacja raczej będzie wysoka. Tak właściwie cała pierwsza strona mi się podoba, więcej niż połowa drugiej strony mi się nie podoba i połowa trzeciej strony mi się podoba i nie podoba.
Oceniam na 8/10 pkt.

Cały konkurs otrzymał 32/40 pkt, więc 4-5. Punktacja jest bardzo wysoka jak na konkurs.

To już koniec posta. Jutro pojawią się look'i.

Pozdrawiam
Oliwia123♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz