środa, 26 sierpnia 2015

Odwzorowywanie gwiazd #3 - Marta Sędzicka

Cześć!
Piosenkarzy tym razem zostawiamy i zajmiemy się...Modelkami!
Modelka, którą wybrałam to Marta Sędzicka. Jest to moja ulubiona modelka, która w tym roku pojawiła się w Top Model. Jeśli ktoś uwielbia ten program jak ja, to też nie może się doczekać następnego sezonu...Już nie długo :)


(Przepraszam za słabą jakość)
A zdjęcie, które odwzoruje to:

Look:

Jestem całkiem zadowolona z tego look'a.
Myślę że włosy pasują. Przynajmniej były to najlepsze jakie znalazła.
Za koszulą także się naszukałam. Wiem, że jest trochę za krótka, ale poza tym jest bardzo dobrze.
Legginsy - dopasowane. Gdyby nie było takich szarych odcieni to były by idealne!
Z butami chyba też całkiem trafiłam. Trochę odstają od spodni, ale są podobne do butów na zdjęciu powyżej.
Do stroju dodałam cienie o kolorze różowym, podchodzącym pod czerwony.
Cały strój składa się z sześciu rzeczy. Kosztuje 2825 sc.
Cena jest duża, ale jakby patrzeć na to, że look składa się z sześciu rzeczy, to wtedy cena wydaje się mała...










Jak na razie ten post składa się z 160 słów. Teraz informacja dla was. Zwykły post waszym zdaniem ile powinien mieć słów? Chcę je pisać nie za krótkie nie za długie tylko w sam raz. Dla mnie w sam raz to tak ok. 400-500 słów. Czekam na komentarze od was!

Pozdrawiam
Oliwios!

Mój nowy podpis :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz